خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام منتجب‌نیا در گفتگو با ایلنا:

نیازمند اقدام انقلابی عارف و روحانی برای اجماع هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۲۶

متاسفانه به دلیل عدم اجماع و ائتلاف میان جریان اصلاح طلبی همیشه نتیجه انتخابات به نفع جناح اصولگرا تعیین شده است/درصورت عدم ائتلاف احتمال تکرار تجربه تلخ هشت سال گذشته وجود دارد.

حجت‌السلام رسول منتجب‌نیا می‌گوید در این مقطع زمانی ائتلاف و وحدت نظر میان نامزدهای اصلاح‌طلب یک ضرورت است.

این فعال سیاسی با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: هم اکنون در شرایطی قرار داریم که لازم است یکی از نامزد‌ها جریان اعتدالگر و اصلاح طلب در اقدامی انقلابی با توافق مشترک به نفع طرف مقابل از ادامه رقابت‌ها انصراف دهند.

وی بابیان اینکه رسیدن به چنین تصمیمی نیازمند ایثار و فداکاری هر دو نامزد است، گفت: بدون شک هر کدام از این نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل ویژه خود را برای جمع آوری آرای مردم دارند.

منتجب نیا با بیان اینکه دیگر فرصت کم باقیمانده تا روز انتخابات به این نامزد‌ها اجازه نخواهد داد تا بطور قاعده‌مند در خصوص کناره‌گری و ائتلاف تصمیم بگیرند افزود: نباید تصور شود که با کناره گیری یک نامزد، جریان انتخابات به نفع نامزد طرف مقابل مصادره خواهد شد.

به گفته منتجب نیا در شرایط کنونی کناره گیری و ائتلاف به معنی تعامل و همکاری در کابینه دولتی خواهد بود که قرار است در جریان یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با رای مردم تعیین شود.

این فعال اصلاح طلب افزود: درصورت عدم ائتلاف احتمال تکرار تجربه تلخ هشت سال گذشته وجود دارد.

وی بابیان اینکه در دوره‌های اخیر همواره مجموع آرای نامزدهای اصلاح‌طلب از آرای نامزد واحد اصولگرایان بیشتر بوده است گفت: متاسفانه به دلیل عدم اجماع و ائتلاف میان جریان اصلاح طلبی همیشه نتیجه انتخابات به نفع جناح اصولگرا تعیین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز