خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی با حضور در ایلنا مطرح كرد:

اصلاح‌طلبان قطعا به ائتلاف می‌رسند/ دلایل رد صلاحیت آیت الله هاشمی را تاریخ می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۲۱

عارف و روحانی هر دو تحصیل کرده و باتجربه هستند و ما تلاش می‌کنیم به کاندیدای واحد برسیم تا بتوانیم مشارکت را افزایش دهیم و نتایج خوبی را کسب کنیم.

ایلنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات با بیان اینکه باید مشارکت مردم در انتخابات را افزایش دهیم، گفت: ‌قطعا بین عارف و روحانی به ائتلاف می‌رسیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در نشستی که امروز در خبرگزاری کار ایران(ایلنا) برگزار شد، گفت: از مدت‌ها قبل اصلاح طلبان برای ورود جدی به انتخابات ریاست جمهوری برنامه داشتند که در ‌‌نهایت تصمیم به آمدن آیت الله هاشمی رفسنجانی گرفته شد، ورود ایشان به عرصه انتخابات موجی را ایجاد و موجب شد جشن ملی در شهر‌ها و روستا‌ها ایجاد شود.

وی با بیان اینکه این اقدام آیت الله هاشمی در شرایط کنونی کار اخلاقی بود، گفت: وی بعداز جریان رد صلاحیت اعلام کرد كه احتمال می‌دادم که اینگونه می‌شود اما نکته مهم‌تر اینکه بعداز رد صلاحیت آیت الله هاشمی سکوت کردند که این کار هم اخلاقی و هم عقلانی بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات با بیان اینکه قطعا بین دو کاندیدای موجود یعنی دکتر عارف و دکتر روحانی به نظریه واحد می‌رسیم، گفت: تلاش می‌کنیم که به جمع بندی در این زمینه دست یابیم تا زمینه مشارکت مردم را در انتخابات بالا ببریم چراکه افزایش مشارکت به نفع ما است.

مسجد جامعی با بیان اینکه آمدن آیت الله هاشمی رفسنجانی به انتخابات دلگرمی ایجاد کرد، تاکید کرد: دلایل رد صلاحیت ایشان را من نمی‌دانم اما قطعا در تاریخ این دلایل ذکر می‌شود.

وی با بیان اینکه دو کاندیدای مطرح شده هر دو تحصیل کرده و باتجربه هستند، گفت: براساس رصدی که در انتخابات داریم تلاش می‌کنیم کاندیدای واحد داشته باشیم تا بتوانیم مشارکت را افزایش دهیم و نتایج خوبی را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز