خبرگزاری کار ایران

شکوری راد به ایلنا خبر داد:

نتیجه اجماع میان اصلاح‌طلبان تا دوشنبه اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۶۹

ساز و کار رسیدن به اجماع میان دو کاندیدای اصلاح طلب طراحی شده و کار‌ها در این خصوص به شکل مطلوبی پیش می‌رود تا نهایتا اصلاح طلبان از بین روحانی و عارف به کاندیدای واحدی برسند.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: قطعا تا فردا نتیجه اجماع میان اصلاح طلبان مشخص خواهد شد.

علی شکوری راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به فضای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ضعف اساسی انتخابات این دوره عدم حضور کاندیدای حداکثری جناح بزرگ اصلاح طلب است و به نظر می‌رسد برای همین اصلاح طلبان هنوز نتوانسته‌اند اظهار نظر رسمی در مورد انتخابات داشته باشند.

وی افزود: البته ساز و کار رسیدن به اجماع میان دو کاندیدای اصلاح طلب طراحی شده و کار‌ها در این خصوص به شکل مطلوبی پیش می‌رود تا نهایتا اصلاح طلبان از بین روحانی و عارف به کاندیدای واحدی برسند.

شکوری راد با بیان اینکه جناح مقابل برنامه‌های خود برای حضور در انتخابات را بر اساس آرایش سیاسی اصلاح طلبان تعریف کرده است، گفت: با توجه به اینکه اصلاح طلبان هنوز کاندیدای واحد خود را انتخاب نکرده‌اند جناح اصول گرا همچنان بلاتکلیف مانده است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد اگرچه آرایش سیاسی کاندیدا‌ها تاکنون کم رونق است اما با ابتکار عمل اصلاح طلبان فضا در اختیار این جناح قرار خواهد گرفت.

شکوری راد با اشاره به اینکه ظرف یکی دو روز آینده اجماع بین اصلاح طلبان حاصل خواهد شد، گفت: ‌ انتظار بدنه جامعه نیز رسیدن به کاندیدای واحد میان عارف و روحانی است که البته رایزنی‌های خوبی در این خصوص صورت گرفته است و فضای تفاهم مطلوبی بین دو کاندیدا ایجاد شده است. به گونه‌ای که اخیرا ستاد عارف و روحانی به ستادهای استانی خود ابلاغ کرده‌اند که در صورتی که هر یک از این دو کاندیدا یعنی عارف و روحانی به هر استانی سفر کنند هر دو ستاد کار استقبال از عارف و روحانی را در تدارک داشته باشند و این نشان از توافق خوبی است که بین این دو کاندیدا وجود دارد.

وی با اشاره به صحبت‌ها، رایزنی‌ها و توافقات صورت گرفته بین عارف و روحانی و بزرگان اصلاح طلب و با توجه به مشارکتی که میان تشکل‌های این جریان صورت گرفته است، گفت: اینکه گفته می‌شود یکی از این دو نفر به عنوان کاندیدای نهایی و دیگری به عنوان معاون اول معرفی شود در حد شایعه است ولی قطعا روند اجماع شکل قابل اطمینانی خواهد داشت.

وی در پایان گفت: قطعا تا فردا و یا پس فردا نتیجه اجماع میان اصلاح طلبان مشخص خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز