خبرگزاری کار ایران

یك فعال كارگری در اسلامشهر طرح كرد:

عملكرد ضعیف نهاد صنفی باعث تاخیر در افزایش مستمری بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۳۷

چكیده: «کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از رسالت اصلی خود باز مانده و به بلندگوی تبلیغاتی مدیران سازمان تبدیل شده است.»

یك فعال كارگری در اسلامشهر دلیل اصلی تاخیر در افزایش مستمری بیمه شدگان بازنشسته و از کار افتاده را عملکرد ضعیف کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی دانست.

«حسن‌ پور طالبیان» با انتقاد از تاخیر چند ما‌هه‌ای که هرسال از سوی مدیران سازمان تامین اجتماعی در پرداخت افزایش مستمری‌ها صورت می‌گیرد گفت: عملی نشدن وعده مسئولان تامین اجتماعی در این مورد بار مضاعفی را بر دوش بازنشستگان گذاشته است.
اوبا بیان اینکه انتخاب اعضای کانون عالی برای پی گیری مطالبات صنفی بازنشستگان صورت گرفته است، افزود: کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از رسالت اصلی خود باز مانده و به بلندگوی تبلیغاتی مدیران سازمان تبدیل شده است.
این فعال کارگری اضافه کرد: در شرایط سخت اقتصادی مسئولان سازمان با وعده پرداخت افزایش مستمری بازنشستگان، باعث شده‌اند آنان روی این مبلغ حساب كنند اما با محقق نشدن وعده‌ها بیش از پیش باعث سرخوردگی آنان در سال‌هایی که نیاز به آرامش خاطردارند می‌شوند.
این بازنشسته تامین اجتماعی افزود: بازنشستگان کانون عالی را نماینده قانونی خود در پی‌گیری مطالبات صنفی‌شان می‌دانند، اما این نهاد صنفی بدون توجه به مشکلاتی که بازنشستگان دارند سعی می‌کند بجای اعتراض، سخنگو و تبلیغات‌چی سازمان باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز