خبرگزاری کار ایران

كشته شدن ۶۱ کارگر چینی كشتار بر اثر آتش‌سوزی در یك كشتارگاه

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۳۸

چكیده:«صبح امروز ۶۱ کارگر كشتارگاهی در چین بر اثر وقوع آتش سوزی جان باختند/ علت حادثه وقوع سه انفجار در سیستم الكترونیكی كشتارگاه عنوان شده‌است/ در زمان حادثه ۳۵۰ كارگر در كشتارگاه حضور داشتند/ حدود ۱۰۰ نفر موفق به فرار شده‌اند».

مقام‌های رسمی چین از کشته شدن ۶۱ کارگر در اثر آتش‌سوزی در یک کشتارگاه در شمال شرق این کشور خبر می‌دهند.
به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، به نظر می‌رسد دلیل آتش‌سوزی در این کشتارگاه واقع در منطقه «میشازی» استان «جیلین»، وقوع سه انفجار در سیستم الکترونیکی آن بود که صبح امروز – دوشنبه – به وقوع پیوسته است.
پایگاه خبری رسمی «سی‌سی‌تی‌وی» به نقل از برخی منابع کارگری اعلام کرد که این حادثه در زمان تغییر شیفت که ۳۵۰ کارگر در محل حضور داشتند، به وقوع پیوسته است.
حدود ۱۰۰ نفر از این کارگران موفق به فرار از کشتارگاه شدند اما با توجه به گسترده بودن آتش‌سوزی، احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.
طی سال‌های اخیر موارد فراوانی از آتش‌سوزی‌های مشابه در چین گزارش شده است.
فساد مالی گسترده مسئولان چینی باعث شده است بسیاری از کارفرمایان این کشور از این شرایط سوء استفاده کرده و با پرداخت رشوه، از رعایت قوانین ایمنی محیط کار شانه خالی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز