خبرگزاری کار ایران

بازرس کانون کارگران بازنشسته تهران:

دولت موظف به تضمین آسایش بازنشستگان است

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۸۶

چکیده: «بعد از بازنشستگی بعضی از مزایایی که افراد در زمان اشتغال دریافت می‌کردند قطع می‌شود، هزینه‌های زیادی همانند هزینه‌های تحصیل و ازدواج فرزندان، بیماری ناشی از كهولت سن و... به هزینه‌های بازنشستگان اضافه می‌شود.»

بازرس کانون کارگران بازنشسته استان تهران اعلام کرد: با وجود ورود به سومین ماه از سال جدید، اجرای ماده 96 و ماده 111 قانون تامین اجتماعی در خصوص افرایش حقوق بازنشستگان هنوز عملی نشده است.

«علی ترکاشوند» با بیان این مطلب به ایلنا گفت: در طول سالهای بعد از انقلاب اسلامی، هنوز سازمان تامین اجتماعی ماده 96 و 111 قانون را که یکی از تعهداتش در خصوص رعایت معیارهای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران است را اجرا نكرده است.

نایب رئیس کانون کارگران بازنشسته شهرستان ری با اشاره به وضعیت نامناسب معیشتی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی این شهرستان، گفت: بعد از بازنشستگی بعضی از مزایایی که افراد در زمان اشتغال دریافت می‌کردند قطع می‌شود، هزینه‌های زیادی همانند هزینه‌های تحصیل و ازدواج فرزندان، بیماری ناشی از كهولت سن و... به هزینه‌های بازنشستگان اضافه می‌شود.

دبیر خانه کارگر شهر ری در خاتمه از مسئولان کشوری از جمله سازمان تامین اجتماعی خواستار رفع مشکلات این قشر آسیب پذیر جامعه شد و گفت: دولت باید آسایش دوران بازنشستگی کارگران را باپیگیری مطالبات آنان به عنوان سرمایه‌های اصلی تولید محقق کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز