خبرگزاری کار ایران

حیدری‌فرد متهم ردیف دوم دادگاه کهریزک:

دادگاه باید همچنان ادامه داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۸۷

مرحوم کامرانی سن کمی داشت و به لحاظ اتفاقی که برای وی افتاد ما اظهار پشیمانی و تاسف کردیم.

علی اکبر حیدری فرد متهم ردیف دوم پرونده کهریزک در پایان یازدهمین جلسه دادگاه در جمع خبرنگاران حاضر شد و با انتقاد از روند دادگاه عنوان کرد: دادگاه فرصت کافی را برای آخرین دفاع ما نداد. در حالی که در جلسات قبل روح الامینی به مدت یک ساعت و نیم تا دو ساعت وقت داشت و هر چیزی را به ما نسبت داد ولی در مقابل ما به محض اینکه خواستیم در چارچوب قانون از خودمان دفاع کنیم فرصت این کار به ما داده نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وی افزود: در طول دادرسی حق دفاع از ما سلب شد به گونه ای که ما 21شاهد از وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و اطلاعات نیروی انتظامی معرفی کرده بودیم که باید لزوماً شهادت آنها گرفته می شد تا واقعیت معلوم شود اما دادگاه هیچ یک را احضار نکرد.

حیدری فرد با انتقاد از اینکه 5 شاهدی که علیه ما آورده بودند همه از متهمینی بودند که من به زندان فرستاده بودم، خاطرنشان کرد: این افراد پس از آزادی از من شکایت کردند و من تبرئه شدم.

متهم ردیف دوم همچنین در خصوص ابراز پشیمانی نسبت به خانواده کامرانی عنوان کرد: مرحوم کامرانی سن کمی داشت البته طفل نبود و به لحاظ اتفاقی که برای وی افتاده بود ما اظهار پشیمانی و تاسف کردیم.

وی افزود: ما از روز اول با خانواده کامرانی در تماس بودیم و این موضوع مطرح بود. با توجه به این بحث، آقای مرتضوی نیز از زمانی که کامرانی فوت کرد ناراحت شد و من را مورد عتاب قرار داد که چرا وی را به کهریزک فرستادی و به همین دلیل ما در دادگاه از خانواده کامرانی عذرخواهی کردیم.

حیدری فرد با اشاره به اینکه امروز ختم دادگاه اعلام شد نه ختم دادرسی تاکید کرد: قاعدتاً باید دادگاه همچنان برگزار شود اگر 21 شاهدی که ما به دادگاه معرفی کردیم حضور پیدا نکنند زوایای بسیاری در این پرونده مبهم می ماند.

وی در پاسخ به این سوال که شما نسبت به روند دادگاه معترض هستید گفت: ما به اینکه در نظامی زندگی می کنیم که در راس آن ولی فقیه وجود دارد و به کسی ظلم نمی شود شکی نداریم، اما اینکه از روند دادگاه راضی هستیم یا خیر مساله دیگری است. ما معتقدیم دادگاه باید همچنان ادامه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز