خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌و‌گو با ایلنا:

زلزله‌ گوهران خسارتی نداشته است

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۵۸

با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر، زمین‌لرز‌‌ه‌های متعددی در این منطقه باعث شده است تا سازه‌هایی که مستحکم نبوده‌اند از بین بروند و جمع کثیری از ساکنان در چادر‌ها مستقر باشند لذا این زمین‌لرزه تخریبی نداشته است.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از زمین‌لرزه‌هایی به بزرگی 5 / 5 و 8 / 5 ریشتر در گوهران هرمزگان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی، این زمین‌لرزه‌ها هیچ خسارتی نداشته است.

حسین درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 7 / 5 ریشتر در شهرستان گوهران واقع در استان هرمزگان خبر داد و گفت: این زمین‌لرزه در ساعت 33: 14 امروز در طول جغرافیایی 84 / 57 درجه شرقی و عرض جغرافیایی 74 / 26 درجه شمالی و در عمق 8 کیلومتری زمین رخ داده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین از پس لرزه‌ی 5 / 5 ریشتری در این شهر خبر داد و افزود: حدود 57 دقیقه پس از زمین‌لرزه‌ اولی پس لرزه‌ی دیگری نیز در این شهر اتفاق افتاده است که عمق این پس لرزه نیز 8 کیلومتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه چهار تیم ارزیاب برای بررسی میزان خسارات احتمالی زمین‌لرزه‌ها به مناطق اعزام شده‌اند، افزود: با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر زمین‌لرز‌‌ه‌های متعددی در این منطقه باعث شده است تا سازه‌هایی که مستحکم نبوده‌اند از بین بروند و جمع کثیری از ساکنان در چادر‌ها مستقر باشند لذا این زمین‌لرزه تخریبی نداشته است.

درخشان ادامه داد: همچنان جست‌وجو تیم‌های ارزیاب ادامه دارد ولی تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات جانی اعلام نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز