خبرگزاری کار ایران

در دیدار با فلاح زاده عنوان شد:

واكنش استاندار به تعویق سه ماه حقوق كارگران شهرداری یزد

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۳۰

چكیده: «420 هزار تومان بعنوان حقوق ماهانه دریافت می‌کنیم که پرداخت این حقوق 3 ماه به تعویق افتاده است./ روزانه از ساعت 4 صبح تا ساعت 12 ظهر در محل کار خود حاضر می شویم و حتی در روزهای جمعه و تعطیل هم بکار بشغولیم.»

در پس تعویق سه ماه حقوق كارگران شهرداری یزد، استاندار از شهردار این شهر خواست «هرکاری دارید رها کنید، به مشکلات کارگران شهرداری یزد رسیدگی کنید.»

به گزارش ایلنا از یزد، جمعی از کارگران شهرداری یزد با حضور در استانداری به طرح مشكلات خود با استاندار پرداختند.

«محمدرضا فلاح زاده»، استاندار یزد در این جلسه که در سالن شهید منتظرقائم استانداری یزد برگزار شد، بر پرداخت فوری حقوق معوقه این کارگران تاکید کرد.

استاندار یزد در این جلسه خطاب به شهردار یزد گفت: هرکاری دارید رها کنید، به مشکلات کارگران شهرداری یزد رسیدگی کنید.

تعدادی از کارگران حضور یافته در این مراسم اعلام کردند 420 هزار تومان بعنوان حقوق ماهانه دریافت می کنند که پرداخت این حقوق 3 ماه به تعویق افتاده است.

یکی از کارگران در این رابطه به ایلنا گفت: روزانه از ساعت 4 صبح تا ساعت 12 ظهر در محل کار خود حاضر می شویم و حتی در روزهای جمعه و تعطیل هم بکار بشغولیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز