خبرگزاری کار ایران

در حادثه آتش سوزی یک برج مسكونی رخ داد؛

مرگ مغزی آتش نشان فداکار

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۳۶

روز گذشته در حادثه برج مسكونی سه نفر از آتش نشانان در عملیات نجات و اطفای آتش سوزی دچار سوختگی و دود زدگی می‌شوند كه یكی از این سه نفر دچار مرگ مغزی شده است.

ایلنا: یکی از آتش نشان مصدوم حادثه آتش سوزی روز گذشته در یک ساختمان 10 طبقه مسکونی واقع در شهرک شهید باقری، دچار حادثه شده و هم‌اكنون مرگ مغزی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته در حادثه برج مسكونی سه نفر از آتش نشانان در عملیات نجات و اطفای آتش سوزی دچار سوختگی و دود زدگی می‌شوند.

در جریان آتش سوزی یکی از واحد های مسکونی طبقه دهم یک ساختمان ده طبقه واقع در غرب بزرگراه همت، شهرک شهید باقری یک مادر و دو فرزندش گرفتار شده بودند که آتش نشانان با تلاش نفس‌گیر توانستند ساکنان گرفتار شده را از میان دود و آتش از مرگ حتمی نجات دهند.

یكی از این سه نفر به نام امید عباسی فرمانده ایستگاه 68 آتش نشانی به دلیل شدت دود زدگی و حرارت در وضعیت خطرناکی قرار دارد به طوری كه خبر مرگ مغزی این آتش نشانی تایید شده است.

این آتش نشان مصدوم هم اکنون در بخش ICU بیمارستان پیامبران بستری است و تحت نظارت مستقیم پزشکان متخصص قرار دارد.

یکی دیگر از آتش نشانان مصدوم این حادثه بنام امیرحسین خلج از پرسنل ایستگاه 100 آتش نشانی به علت تنفس بیشتر در میان دود و حرارت و تحرک بدنی زیاد در حین عملیات از ناحیه قلب و ریه دچار آسیب دیدگی شد که اکنون در بخش ICU تحت درمان است. یکی دیگر از آتش نشانان مصدوم نیز که دچار دود زدگی جزئی شده بود پس از مداوای اولیه از بیمارستان ترخیص شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز