خبرگزاری کار ایران

گزارش بانک مرکزی از معاملات اتاق ارزی

تبادلات ارزی از مرز 34 میلیون دلارگذشت

asdasd

با توجه به استقبال واردکنندگان کالا از مرکز مبادلات ارزی و پیش بینی افزایش تعداد مراجعه کنندگان، از هفته آینده، ساعات کاری مرکز مبادلات ارزی در روزهای عادی ازساعت8 صبح لغایت 20 ودروز پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 12 خواهد بود.

 مرکز مبادلات ارزی با ثبت رکورد سی و چهار میلیون و 57 هزار دلار، به کار خود  پایان داد. 
   به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در نخستین روز شروع به کار مرکز مبادلات ارزی روز سه شنبه مورخ 4/7/91، میزان تبادلات ارزی برای کالاهای اولویت سوم دو میلیون و648هزار دلار و برای کالاهای اولویت پنجم هفت میلیون و 653هزار دلار تبادل ارزی ثبت شده است که در مجموع ده میلیون و301 هزار دلار در روز اول، تبادلات ارزی در این مرکز انجام شده است.
   این گزارش می افزاید: میزان مبادلات ارزی روز چهارشنبه مورخ 5/7/91 برای کالاهای اولویت سوم هفت میلیون و 335هزار دلار، برای کالاهای اولویت چهارم سه میلیون و 280 هزار دلار و برای کالاهای اولویت پنجم سه میلیون و 498هزار دلار که در مجموع 14 میلیون و113 هزار دلار مبادله ارزی به ثبت رسیده است.
بانک مرکزی همچنین اعلام کرد که روز پنجشنبه مورخ 6 مهرماه برای کالاهای اولویت سوم هفت میلیون و 116هزاردلار، کالاهای اولویت چهارم 796هزاردلار و اولویت پنجم یک میلیون و 731 هزار دلار که در مجموع 9 میلیون و 643هزاردلار، ارز در مرکز مبادلات ارزی مبادله شده است. شایان ذکر است  مرکز مبادلات ارزی امروز تا ساعت 12 به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان  پرداخته است. 
این گزارش تصریح کرده که با توجه به استقبال واردکنندگان کالا از مرکز مبادلات ارزی و پیش بینی افزایش تعداد مراجعه کنندگان، از هفته آینده، ساعات کاری مرکز مبادلات ارزی در روزهای عادی  ساعت8 صبح لغایت  20 خواهد بود و در وز پنجشنبه نیز از ساعت 8 صبح تا 12  دایر خواهد بود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز