خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌و‌گو با ایلنا خبر داد:

زلزله کاکی بوشهر تلفاتی نداشته است

asdasd
کد خبر : ۷۲۱۱۸

بافت‌های فرسوده شهر در زلزله های پیشین تخریب شده بودند و ساکنین شهر و روستا‌های اطراف در چادر به سر می‌بردند و تنها سازه‌های مستحکم باقی مانده بودند که این سازه‌ها در زلزله شب گذشته نیز هیچ آسیبی ندیده اند.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از زمین‌لرزه ای به بزرگی 9 / 4 ریشتر در کاکی بوشهر خبر داد و گفت: این زمین لرزه هیچ خسارتی نداشته است.

حسین درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 9 / 4 ریشتر در شهرستان کاکی بوشهر خبر داد و گفت: این زمین‌لرزه در ساعت 49: 2 در طول جغرافیایی 63 / 51 شرقی و به عرض جغرافیایی 34 / 28 شمالی رخ داده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه عمق این زمین‌لرزه 16 کیلومتر بوده است، افزود: این زمین‌لرزه خسارت مالی و جانی نداشته است چراکه بافت‌های فرسوده شهر در زلزله های پیشین تخریب شده بودند و ساکنین شهر و روستا‌های اطراف در چادر به سر می‌بردند و تنها سازه‌های مستحکم باقی مانده بودند که این سازه‌ها در زلزله شب گذشته نیز هیچ آسیبی ندیده اند.

وی همچنین ادامه داد:  پس از این زمین‌لرزه، سه پس لرزه‌دیگر در این منطقه اتفاق افتاد است که بزرگترین آن 2 / 3 ریشتر قدرت داشته است و نیروهای امدادی همچنان در منطقه جهت خدمت‌رسانی به ساکنان در منطقه حاضر هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز