خبرگزاری کار ایران

خط و نقش در گالری استخر شهرری

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۶۱

نمایشگاهی از آثار دو بانوی هنرمند و خوش ذوق شهر ری در گالری استخر این شهر به نمایش درمی‌آید.

ایلنا: در نمایشگاه گالری استخر؛ آثار محبوبه یوسفی یکتا و مریم السادات برازی که بیش از 30 اثر در ابعاد مختلف آماده شده؛ در روز پنج شنبه 26 اردیبهشت ساعت 18 مورد افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، محبوبه یوسفی یکتا درباره این نمایشگاه گفت: این هیجدهمین نمایشگاه من است. قبلا 5 نمایشگاه خارجی در کشورهای دانمارک سوئد و نروژ و همچنین 12 نمایشگاه داخلی بصورت انفرادی و گروهی برگزار كرده‌ام.

این هنرمند نقاش افزود: نقاشی‌هایی که در این نمایشگاه به معرض دید عموم قرار گرفته در سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف است كه می‌توان به سبک رئال، پست مدرن و انتزاعی اشاره کرد.

مریم السادات برازی نیز درباره این نمایشگاه گفت: این نهمین نمایشگاهی است که آثارم در آن به نمایش گذاشته می‌شوند. در این آثار سعی کرده‌ام با تلفیق خط‌های زیبای ایرانی با نقاشی؛ سبکی نو در ایجاد ارتباط با مخاطبان خود داشته باشم.

این خطاط اضافه کرد: در این نمایشگاه نقاشی‌ها برگرفته با خطوط نستعلیق، ثلث و ترکیب مواد هستند.

آثار این دو بانوی هنرمند شهرستان ری، از  26 تا 2 خرداد همه روزه از ساعت 8صبح تا 19 در گالری استخر شهرستان ری واقع در خیابان 24 متری، خیابان شهید کریمی آماده پذیرایی از علاقمندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز