خبرگزاری کار ایران

رجبی در گفت و گو با ایلنا:

بیانیه امضا شده با بیانیه منتشر شده تفاوت داشت

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۵۰

نمایندگانی که اسم آنها به عنوان امضا کننده برده شده است در اعتراض به این اقدام ناپسند اعتراضیه‌ای را تنظیم و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهند داد.

نماینده مردم مینودشت با اشاره به عدم امضای نمایندگان برای مخالفت با حضور هاشمی در صحنه انتخابات گفت: متنی را که برای امضا نزد نمایندگان آورده‌اند با متنی که منتشر شده کاملا تفاوت دارد.

عبدالکریم رجبی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با امضای تعدادی از نمایندگان مجلس در راستای مخالفت باحضور هاشمی در صحنه انتخابات ریاست جهوری گفت: متنی که برای امضا پیش نمایندگان آورده بودند با متنی که بر روی خروجی سایت ها قرار گرفته کاملا متفاوت است چراکه در متنی که دراختیار نمایندگان بود بیانیه 4 بندی بود که یک بند آن مربوط به افرادی بود که از ولایت فقیه پیروی نمی کردند و نام فردی در این بند ذکر نشده بود اما در زمانی که این نامه منتشر شد متن کاملا تغییر پیدا کرد و یک بند نیز به آن اضافه کرده بودند که مبنی بر مخالفت نمایندگان با حضور هاشمی در صحنه انتخابات بوده است.

وی افزود:‌ نمایندگان مجلس شورای اسلامی همواره افرادی را که رهبری آن ها را تایید کرده باشد و بخواهد به عنوان خادم مشکلات اصلی مردم را حل کنند پذیرا هستند و وی را می پذیرند چراکه بیاناتی که مقام معظم رهبری برای خصوصیات یک مجری کشور برشمردند همین دو موضوعی بود که بیان کردم.

رجبی خاطرنشان کرد: در این راستا نمایندگانی که اسم آنها به عنوان امضا کننده برده شده است در اعتراض به این اقدام ناپسند اعتراضیه ای را تنظیم و در اختیار رسانه ها قرار خواهند داد.

وی گفت:‌ مردم ما خودشان می‌دانند که در صحنه انتخابات به چه کسی رای دهند و اصلح را حتی بهتر از مسئولان می‌شناسند و ما نیز به رای و نظر مردم چه هاشمی باشد و چه فرد دیگری احترامی می گذاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز