خبرگزاری کار ایران

نماینده آبادان:

بیانیه اخیر علیه هاشمی را امضا نكرده‌ام

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۴۶

کسی که نامه را تهیه می‌کند و برای آن امضا جمع می‌کند باید ضمانت اجرایی و مسئولیت حقوقی آن را بپذیرد اما متاسفانه فردی که این نامه را نوشته و امضاها را جمع آوری کرده است مسئولیت حقوقی آن را به عهده نمی‌گیرد.

سعدون زاده گفت: کسانی که نامه ای در محکومیت آیت الله هاشمی نوشتند تقوای الهی را رعایت نکردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد سعدون زاده نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی با اعلام تذکر خطاب به هیات رئیسه گفت: متاسفانه سوء اخلاقی از برخی افراد در جلسه علنی سر زد که برخلاف اصل 8 قانون اساسی و اصل 23 قانون اساسی بود.

وی افزود: در دو جلسه اخیر نامه ای در صحن علنی دست به دست شد در اعتراض به مواضع آقای آیت الله هاشمی رفسنجانی که بنده ضمن اینکه انتقاد محتوایی به ادبیات آن نامه داشتم آن نامه را امضا نکردم و متاسفانه دوستانی که این نامه را به خبرگزاری‌ها دادند و در برخی سایت‌ها منعکس کردند نام من را هم به عنوان امضا کننده درج کردند که من این نامه را امضا نکردم و تکذیب می‌کنم.

وی افزود: انتشار این نامه بازتاب بسیار منفی داشته است و من از همین جا می گویم که درس شجاعت را در مکتب امام و رهبری آموختم و به راحتی می گویم که این نامه را امضا نکرده ام و از افراد و نمایندگان مجلس می خواهم که تقوای الهی را رعایت کنند.

سعدون زاده گفت: کسی که نامه را تهیه می کند و برای آن امضا جمع می کند باید ضمانت اجرایی و مسئولیت حقوقی آن را بپذیرد اما متاسفانه فردی که این نامه را نوشته و امضا ها را جمع آوری کرده است مسئولیت حقوقی آن را به عهده نمی گیرد.

لاریحانی در پاسخ به این تذکر گفت: نمایندگان به این موضوع توجه داشته باشند که وقتی نامه ای را امضا می کنند به محتوای آن نامه دقت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز