خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا عنوان شد:

توزیع اقلام امدادی در بین زلزله‌زدگان گوهران

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۸۸

یش از 6 هزار و 500 کیلوگرم از اقلام امدادی به علت دوری روستا های زلزله زده از یکدیگر و مسیرهای نامناسب بین شهری از طریق خوطوط هوایی در جا به جا شده است.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از توزیع اقلام امدادی بین زلزله زدگان گوهران خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 35 ساعت امداد پروازی جهت امداد رسانی در ناطق صعب‌العبور انجام شده است.

حسین درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین اقدامات این سازمان در گوهران هرمزگان، اظهار كرد: تاکنون بیش  از 2 هزار و 700 دستگاه چادر، و 2 هزار بسته غذایی یک نفره  و سایر بسته های غذایی در بین زلزله زدگان منطقه توزیع شده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین از 35 ساعت 40 دقیقه پرواز امدادی در استان هرمزگان خبر داد و افزود: در طی این پروازها 120 نیروی امدادی در مناطق صعب‌العبور جهت امدادرسانی به حادثه دیدگان جا‌به جا شده اند.

وی ادامه داد: بیش از 6 هزار و 500 کیلوگرم از اقلام امدادی به علت دوری روستا های زلزله زده از یکدیگر و مسیرهای نامناسب بین شهری از طریق خوطوط هوایی در جا به جا شده است.

به گفته وی امداد‌های درمانی و بهداشتی و همچنین توزیع اقلام خوراکی در بین زلزله زدگان همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا شهرستان گوهران در طول 24 ساعت گذشته بارها بر اثر پس لرزه‌ها لرزیده است که این پس لرزه موجب شده است تا مردم همچنان در استرس و ترس به سر ببرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز