خبرگزاری کار ایران

اسفندیار رحیم مشایی:

ادامه راه دولت احمدی‌نژاد را برای خود تکلیف می‌دانم

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۴۷

نقطه نظرات رهبری برای خلق حماسه ای بزرگ از سوی ملتی بزرگ انگیزه ساز اصلی من بود/ ادامه راه احمدی نژاد را برای خود یک تکلیف می دانم.

مشایی تاکید کرد: من احساس کردم بین اقشار جامعه این انگیزه وجود دارد که در صحنه حاضر شوم بنابراین ادامه راه احمدی نژاد را برای خود یک تکلیف می دانم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسفندیار رحیم مشایی پس از ثبت نام در انتخابات طی نشست خبری گفت: روزهای آینده از طریق قانونی برنامه های خود را به استحضار ملت رشید ایران خواهم رساند.

وی افزود: انگیزه ام از حضور در این فعالیت اجتماعی سیاسی مدیریت کلان کشور این است که این جانب خود را فرزند کوچکی از ملت برزگ می دانم و همچنان که در چند سال آینده در پاسخ به رسانه ها گفته ام برهمان عقیده هستم که ریاست جمهور ملتی بزرگ و تمدن ساز ادعای بزرگی است و خود را در این سطح ندانسته و نمی دانم.

مشایی افزود:‌ آنچه موجب شد من در عرصه باشم مجموعه ای گفتگو و تبادل نظر با دوستان کارشناس و صاحبان تحلیل است با توجه به استقبال و علاقه مندی اقشار وسیعی از جامعه ایران امروز در عرصه حاضر شدم.

وی گفت: نقطه نظرات رهبر انقلاب برای خلق حماسه، انگیزه ساز اصلی برای حضورم بود.

وی با بیان اینکه احمدی‌نژاد را برای خودم یک قدیس می‌دانم و علاقه من به احمدی‌نژاد از معرفتم به وی نشات می گیرد، اظهار داشت: ادامه دادن راه دولت احمدی‌نژاد را یک تکلیف بزرگ برای خود می‌دانم.

مشایی ادامه داد: من احساس کردم بین اقشار جامعه این انگیزه وجود دارد که در صحنه حاضر شوم بنابراین ادامه راه احمدی نژاد را برای خود یک تکلیف می دانم.

وی افزود: مشخصات دولت احمدی نژاد بسیار است اما باید در سه نقطه تاکید کنم یکی احساس عزتی که در دو دوره ریاست احمدی نژاد در کشور ایجاد شد در مقیاس جهانی باید پاس داشته شود؛ دوم مردم مداری و احساس تعظیمی است که احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری خود نسبت به مردم به عمل آورد.

مشایی همچنین بیان کرد: علاوه بر این احساس و شخصیت ناشی از معرفت احمدی نژاد بر این است که وی اعتقاد دارد امید تنها در سایه احترام به ملت قابل ارتقا و دوام است و این امر را ما بارها در موضوعات مختلف دیده ایم.

وی خاطرنشان کرد: اصرار دارم این راه باید ادامه پیدا کند؛ همچنین ارزش مداری دولت موجب شد که ما به ارزش های اصیل ایران بازگردیم همان طور که رهبری این دولت را ارزشمند توصیف کرده و ما ضرورت دوام انقلاب را ارزش گذاری والای مردم می دانیم و اصرار داریم که این ارزش گذاری ادامه پیدا کند.

وی افزود: ارزش مداری تنها در صورتی که با کارآمدی و ارائه خدمات گسترده در مسیر توسعه عدالت و ارتقای سطح عدالت باشد ارزشمندخواهند بود و ضرورت دارد که دولت پایبند به ارزش های انقلاب کارآمدی خود را به نمایش بگذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز