خبرگزاری کار ایران

پزشكیان در جمع خبرنگاران:

منتظر ثبت‌نام کسانی بودم که تجربه اداره کشور را دارند

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۷۰

من تا امروز منتظر بودم که کسانی که تجربه اداره امور کشور را داشتند در انتخابات حاضر شوند و به نفع آنان در انتخابات حاضر نشوم ولی تاکنون افرادی برای ثبت نام در انتخابات حاضر شدند که تجربه ای در این زمینه ندارند.

مسعود پزشکیان پس از نام نویسی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: من همواره مستقل بوده و هستم و این دوره نیز مستقل آمده ام ولی درباره اجماع با اصلاح طلبان باید بگویم که دیدگاه و فکر من بر این است که بدون اصول کاری نمی شود به اهداف دست پیدا کرد و برای به رسیدن به اهداف باید اصلاحات صورت گیرد و برای دسترسی به برنامه چشم انداز جز با تغییر نمی توان موفق عمل کرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا وزیر بهداشت دولت اصلاحات درباره احتمال نامزدی هاشمی و خاتمی تاکید کرد: ما به افراد با تجربه که شناخت کافی از امور کشوری دارند نیاز داریم کسانی که حتی اگر اشتباهی مرتکب شده اند تجربه اصلاح اشتباه را دارند و می توانند راه را درست طی کنند که این به مراتب بهتر از این است ما افرادی را داشته باشیم که بدون اشتباه و بدون تجربه هستند.

این نماینده مجلس ادامه داد: افرادی که راه را رفته اند به تبع دچار اشتباهاتی در کارها می شوند ولی تجربه بالای آنها برای اداره کشور بسیار مهم است و در صورتی که آقایان هاشمی یا خاتمی نامزد انتخاباتی شوند به نفع آنها کنار می روند.

پزشکیان در رابطه با منع دانشجویان ستاره دار از ادامه تحصیل دانشگاه تاکید کرد: از نظر من کسی ستاره دار نیست و اگر کسی ستاره دار است باید زندان برود و اگر کسی در بیرون از زندان به سر می برد باید از حقوق زندگی و رشد بهره مند باشد.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات درباره نامزدی خود در انتخابات گفت: من تا امروز منتظر بودم که کسانی که تجربه اداره امور کشور را داشتند در انتخابات حاضر شوند و به نفع آنان در انتخابات حاضر نشوم ولی تاکنون افرادی برای ثبت نام در انتخابات حاضر شدند که تجربه ای در این زمینه ندارند.

وی در رابطه با افزایش نامزدهای اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری وشورای شهر اظهار کرد: این تعدد نامزدها با در نظر گرفتن شرایط رد و صلاحیت اعضاست تا بتوانیم در انتخابات موفق ظاهر شویم.

پزشکیان در رابطه با خبر رد صلاحیت نامزدهای اصلاح طلب شورای شهر تاکید کرد: ما همواره از امکانی که برای ما فراهم می شود تا حرف ها و نظرهای خود را ارائه دهیم استفاده می کنیم و در مقابل با محدودیت ها هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم و بر این نظر هستیم که اگر در چارچوب قانون عمل کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

وی ادامه داد: همه باید حول قانون حرکت کنند و مسئولان و همچنین مردم موظف هستند که پایبند قانون باشند.

پزشکیان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی براینکه علت تورم، گرانی و نقدینگی در کشور چیست گفت: عدم حرکت برمبنای علم و به کار نگرفتن مدیران کاردان و کارشناس مشکل اصلی ما در کشور است که اگر از کارشناسان و تجربه های بین المللی بدون توجه به جناح ها استفاده کنیم می توانیم راه حل مشکلات را پیدا کنیم چراکه مشکلات اصلی کشور را با علم و دانش می توان رفع کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز