خبرگزاری کار ایران

علی یونسی خبر داد:

لغو جلسه هم اندیشی روحانی به دستور مقامات دولتی

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۱۴

علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات با سخنرانی بین مدعوین خبر از لغو مراسم توسط مقامات دولتی داد.

همایش هم اندیشی حسن روحانی با معلمان و ایثارگران که قرار بود صبح امروز برگزار شود لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همایش هم اندیشی فرهنگیان و ایثارگران که قرار بود توسط حسن روحانی عضو مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل شود به دستور مقامات دولتی لغو شد.

این مراسم که قرار بود ساعت 9 صبح با حضور هزار نفر از فرهنگیان و ایثارگران در سالن شماره یک تالار آبگینه برگزار شود لغو شد.

شرکت کنندگان در مراسم از ساعت 9 تا 10 صبح امروز جمعه، پشت در مجموعه رفاهی آبگینه منتظر شروع مراسم بودند که به آنها اجازه ورود به سالن داده نشد. در نهایت علی یونسی وزیر اطلاعات سابق دولت اصلاحات با سخنرانی بین شرکت کنندگان مدعو خبر از لغو مراسم توسط مقامات دولتی داد.

به گفته علی یونسی لغو این مراسم بر خلاف قانون، اقدامی تهدیدآمیز و ضدامنیتی بوده است.

یونسی در جمع مدعوین اظهار داشت: هر شهروند در ایران امروز تلاش می‌کند در انتخابات سال 92 حماسه سیاسی بیافریند. ستاد آقای روحانی نیز با رعایت تمامی مقررات سیاسی و غیره مجوز برگزاری جلسه هم اندیشی و استفاده از سالن را دریافت کرده بود. همه موافقت نامه‌ها به امضای مقامات قضایی رسیده بود و جمعیت نیز دعوت شده بودند و مردم امروز از استراحت جمعه شان گذشتند تا در این مراسم شرکت کنند اما مقامات دولتی بر خلاف قانون این مراسم را لغو کردند.

علی یونسی در ادامه مدعی شد: این طور که به گوش ما رسیده است گویا دستور مستقیم از سوی شخص ثمره هاشمی برای لغو مراسم فرستاده شده است.

وی ادامه داد: این مراسم هم اندیشی به میتینگ سیاسی تبدیل شده است ما این رخداد را محکوم می کنیم و مقامات قضایی باید به این مساله رسیدگی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز