خبرگزاری کار ایران

عضو شورای عالی استانها:

كارخانه‌های كشور در سایه وعده ایجاد 2500 شغل تعطیل شدند

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۴۰

خلاصه: «با برگزاری همایش، سخنرانی و بنرزدن و مقدمه درمورد حماسه سیاسی و اقتصادی، حماسه‌ای ایجاد نخواهد شد/ دولت وعده ایجاد دو هزار و 500 را اعلام كرد، اما متاسفانه نه تنها اشتغالی ایجاد نشد بلكه شاهد تعطیلی كارخانه‌ها نیز بودیم.»

نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استانها گفت:‌ عواملی که قانون گریزی و زیرپاگذاشتن قانون و خودسری را اساس کار خود کردند، بزرگترین ضربه را به انقلاب خواهند زد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قادر جویا امروز (پنجشنبه) در شصت و هفتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها در نطق پیش از دستور، اعلام كرد: دولت وعده ایجاد دو هزار و 500 را اعلام كرد، اما متاسفانه نه تنها اشتغالی ایجاد نشد بلكه شاهد تعطیلی كارخانه‌ها نیز بودیم.

وی ادامه داد:‌ با برگزاری همایش، سخنرانی و بنرزدن و مقدمه درمورد حماسه سیاسی و اقتصادی، حماسه‌ای ایجاد نخواهد شد. لازمه سازندگی توسعه سیاسی و اقتصادی و لازمه پیشرفت و عدالت عمل به قانون است تا زمانی که خود را مقید به اجرای قانون نکرده ایم مشکل خواهیم داشت.

نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استانها، تاكید كرد: عواملی که قانون گریزی و زیرپاگذاشتن قانون و خودسری را اساس کار خود کردند، بزرگترین ضربه را به انقلاب و اسلام که حاصل خون شهدا، تبعید و شکنجه های امام راحل و یاران صدیق امام است را خواهند زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز