خبرگزاری کار ایران

یك كارشناس كارگری:

وعده افزایش حقوق كارگران شعاری برای تصاحب كرسی وزارت بود

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۱۴

خلاصه: «سردادن شعارهای جذاب برای كسب قدرت در كشور، همه گیر شده و تجربه ثابت كرده بیشتر صحبت هایی كه پیش از رسیدن به قدرت انجام می شود وعده های تو خالی است.»

یك كارشناس مسائل كارگری، وعده‌ی برگزاری جلسه‌ی ویژه شورای عالی كار به منظور افزایش حق مسكن و حق خوار و بار كارگران را «شعاری برای تصاحب كرسی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی» از سوی سرپرست وقت این وزارتخانه دانست.

«محمدرضا عمادی» در این باره به ایلنا گفت: سردادن شعارهای جذاب برای كسب قدرت در كشور، همه گیر شده و تجربه ثابت كرده بیشتر صحبت هایی كه پیش از رسیدن به قدرت انجام می شود وعده های تو خالی است.

پیش از این، «اسدالله عباسی» وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی در هفته ی كارگر از تشكیل جلسه ویژه شورای عالی كار به منظور بررسی امكان افزایش حق مسكن و حق خوار و بار در نیمه دوم اردیبهشت‌ ماه خبر داده بود.

گفتنی است طرح این وعده پیش از رای اعتماد مجلس نهم شورای اسلامی برای سپردن وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی به وی صورت گرفت.

به گفته ی آقای عمادی، «در صورتی كه وعده ی برگزاری جلسه ی ویژه شورای عالی كار به منظور افزایش حق مسكن و حق خوار و بار كارگران عملی شود آقای عباسی فردی متفاوت از سیستم به شمار می رود».

این كارشناس كارگری در پایان اظهار داشت: حتی در صورتی كه افزایش حق مسكن از سوی شورای عالی كار مصوب شود نیازمند موافقت هیئت دولت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز