خبرگزاری کار ایران

فلاحیان در نشست خبری با اصحاب رسانه:

از هاشمی و احمدی نژاد در کابینه خود استفاده نخواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۰۸

از هاشمی قول گرفته ام که اگر می خواهد بیاید ما نیاییم/پرداخت یارانه ها را با افزایش قیمت حامل های انرژی ادامه خواهم داد/معتقدم فردی که دو دوره ریاست جمهوری کشور را برعهده داشته نباید عضو کابینه دولت دیگری شود.

وزیر اطلاعات اسبق گفت: در کابینه خودم از احمدی نژاد و هاشمی استفاده نخواهم کرد چراکه معتقدم فردی که دو دوره ریاست جمهوری کشور را برعهده داشته نباید عضو کابینه دولت دیگری شود اما از تجربات آنها استفاده خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی فلاحیان در نشست خبری با اصحاب رسانه در وزارت کشور گفت‌: برای دولت آینده 11 برنامه دارم که تثبیت قیمت ها، ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و اقدامات کارشناسی برای مدیریت کارآمد، دولت الکترونیک، گرایش صنعت به فراصنعتی، توسعه روابط با همسایگان، توسعه صادرات، توسعه فرهنگ اسلامی، استفاده از فناوری های جدید  از جمله برنامه های من است.

وی افزود:‌برنامه ریزی برای بنیان خانواده و تسهیل ازدواج جوانان نیز از جمله برنامه های من می باشد و همچنین در دولت آینده مبارزه با فساد را جزو برنامه های خود قرار خواهم داد و تلاش می کنم که به اقشار آسیب پذیر جامعه و خانواده بدسرپرست و بی سرپرست نیز کمک هایی صورت گیرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا در انتخابات به نفع کسی کنار خواهد کشید یا خیر؟ گفت:‌در انتخابات پیوسته شرکت می کنم و به نفع هیچ کسی کناره گیری نخواهم کرد و من از هاشمی قول گرفته ام که اگر می خواهد بیاید ما نیاییم.

وی در رابطه با صحنه روابط بین الملل نیز گفت: در صحنه بین الملل برنامه دارم تا با قدرت بیشتری حضور یابیم و تلاش خواهم کرد همکاری ایران و دیگر کشورها بهتر از گذشته شود و به اهدافی که از آرمان های مقام معظم رهبری است برسیم.

وی افزود: استکبار جهانی در منطقه شکست خورده است و باید شرایطی را فراهم کنیم تا این استکبار از منطقه خارج شود.

فلاحیان بیان داشت:‌ مذاکرات در رابطه با انرژی هسته ای مهم ترین مساله است و ما آماده هستیم در صورت رفع تحریمها در رابطه با تعلیق غنی سازی بیش از 20 درصد با آنها به توافق برسیم.

وی گفت:  در راستای اجرای هدفمندی یارانه ها نیز پرداخت یارانه ها را با افزایش قیمت حامل های انرژی ادامه خواهم داد و اجرای قانون هدفمندی را قطع نخواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز