خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات پس از ثبت نام در ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری:

جریان انحرافی ساخته ذهن برخی افراد است

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۳۵

دولت دهم عملكرد خوبی داشته است و درباره مشایی نیز تنها می‌توانم بگویم كه تلاش‌های خوبی در كنار ریاست جمهوری داشته است.

ایلنا: رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینكه جریان انحرافی ساخته ذهن برخی از افراد است و وجود خارجی ندارد، اظهار كرد: در كشور همه به دنبال پیشرفت و همكاری هستند و بال و پر دادن به این توهمات به ضرر كشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود مظفر در كنفرانس مطبوعاتی خود پس از ثبت نام در ستاد انتخاباتی وزارت كشور، گفت:امروز روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را برای این كار انتخاب كردم و معتقد هستم كه با شعار " صلح و دوستی برای همه و همیشه " می‌بایست به مردم خدمت كرد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تسكین و آرامش مردم، صلح و دوستی پایدار و تضمین سلامت را از نكات اصلی خود دانست و افزود: در صورت پیروزی در انتخابات سه اصل دیانت، صداقت و كرامت را در كشور برپا خواهم كرد و صداقت در كار، كار و تلاش مضاعف و همچنین انگیزه الهی و همدلی را در كشور گسترش خواهم داد.

وی ادامه داد: من برای ساختن آمده ام و نه داشتن و هم چنین خدمت به مردم را برای خوب زیستن و نه خوش زیستن را یك مهم می‌دانم.

مظفر در پاسخ به سوال یكی از خبرنگاران مبنی بر جزییات جشن یكصد هزار نفری در استادیوم آزادی و حضور نمایندگان هلال احمر در این جشن، اظهار كرد: میزبان اصلی این برنامه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بود و ما تنها به عنوان مهمان در این جشن حاضر بودیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگر مبنی بر این كه حامیان شما در انتخابات چه كسانی هستند، تصریح كرد: من در این انتخابات مستقل از هر حزب و ائتلافی شركت می‌كنم و حامیان اصلی من در این انتخابات، مستضعفین خواهند بود.

به گزارش ایلنا حسین مظفر برادر بزرگتر محمود مظفر، سخنگوی ائتلاف 2 +1 است و این در حالی است كه محمود مظفر مدعی است كه از برادرانش در زمینه‌های انتخاباتی مشورت می‌گیرد.

مظفر مشكلات مردم را محدود به مسائل اقتصادی ندانست و گفت: توجه محض به مسائل اقتصادی دور از شان مردم است و ما باید تمام زمینه‌های مشكلات مردم را رفع كنیم.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینكه از تمامی دولت‌ها استفاده خواهد كرد، افزود: هنوز كابینه خود را مشخص نكرده‌ام ولی از تمامی قشرها استفاده می‌كنم و این در حالی است كه در كابینه خود از هیچ رییس جمهوری استفاده نخواهم كرد.

وی به سابقه خود اشاره كرد و خاطرنشان كرد: من با نیازهای درمانی و بهداشتی مردم و همچنین آسیب‌دیدگان اجتماعی آشنایی دارم و طرح رایگان درمان از برنامه‌های اساسی من خواهد بود.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینكه جریان انحرافی ساخته ذهن برخی از افراد است و وجود خارجی ندارد، اظهار كرد: در كشور همه به دنبال پیشرفت و همكاری هستند و بال و پر دادن به این توهمات به ضرر كشور است.

وی درباره فعالیت ریاست دولت دهم، افزود: دولت دهم عملكرد خوبی داشته است و درباره مشایی نیز تنها می توانم بگویم كه تلاش‌های خوبی در كنار ریاست جمهوری داشته است.

مظفر درباره ادامه هدفمندی یارانه ها، بیان كرد: باید یارانه در بین افراد مستضف و به مقدار بیشتری توزیع شود كه این سقف می تواند تا سقف یك میلیون تومان باشد و بادی به جهت كاهش تورم و نقدینگی عمل كرد نا مردم در امنیت اقتصادی قرار بگیرند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز