خبرگزاری کار ایران

«گذرگاه» در نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۰۱

گذرگاه بخش اول از سه‌گانه‌ای با همین عنوان است که سال 2010 منتشر شد و ماه‌ها در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های روزنامه‌ی نیویورک‌تایمز قرار گرفت.

ایلنا: رمان گذرگاه اثر جاستین کرونین جدیدترین ترجمه‌ی جوادی است که در نمایشگاه ارائه می‌شود. انتشارات کتابسرای تندیس این رمان دوجلدی 1104 صفحه‌ای را منتشر کرده است. گذرگاه بخش اول از سه‌گانه‌ای با همین عنوان است که سال 2010 منتشر شد و ماه‌ها در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های روزنامه‌ی نیویورک‌تایمز قرار گرفت؛ رمانی‌که در بیش از 26 کشور جهان پرفروش شد و تحسین بسیاری از نویسندگان مطرح جهان از جمله استیوِن کینگ[1] را برانگیخت. داستان ترکیبی است از ژانرهای وحشت، علمی-تخیلی و فانتزی.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جاستین کرونین استاد دانشگاه رایس[2] در تگزاس است که تاکنون پنج رمان نوشته و جوایزی متعددی از جمله جایزه‌ی هِمینگوی را به‌دست آورده است. گفتنی است شرکت فیلم‌سازی فاکس 2000[3]، ساخت فیلمی براساس این رمان را پیش از انتشارش به تهیه‌‌کنندگی ریدلی اسکات[4] و کارگردانی مَت‌ ریوز[5] خریداری کرده است.

از دیگر تازه‌های ترجمه‌ی جوادی در نمایشگاه می‌توان به چاپ دوم رمان اتاق اثر اما داناهیو و از میان صنوبرهای سیاه اثر جوزف بویدن از نشر افراز، چاپ دوم رمان جاده‌ی سه‌روزه اثر جوزف بویدن از انتشارات مروارید و کبوتر انگلیسی اثر استفن کلمان از نشر افق اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز