خبرگزاری کار ایران

همزمان با جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی كار رخ داد:

تجمع گروهی از كارگران نساجی اصفهان در مقابل مجلس

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۸۰

خلاصه: «همزمان با برگزاری جلسه رای اعتماد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعدادی از کارگران نساجی اصفهان در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند/ تجمع كنندگان با انتقاد از عملكرد سازمان تامین اجتماعی خواهان استفاده از بازنشستگی قانون مشاغل سخت و زیان آور شدند».

همزمان با برگزاری جلسه صبح امروز رای اعتماد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعدادی از کارگران نساجی اصفهان در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
نماینده تجمع کنندگان در خصوص علت این تجمع به ایلنا گفت: ما می‌خواهیم طبق قانون مشاغل سخت و زیان آور با ۲۰ سال سابقه کار بازنشسته شویم اما متاسفانه طبق قانون اجرا نمی‌شود.
وی بابیان اینکه در جمع ما کارگران ایثارگری هستند که در دوران جنگ سابقه اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق را دارند گفت: ما چیزی جز اجرای قانون نمی‌خواهند..
نماینده مدیریت نساجی اصفهان نیز که به منظور پیگیری مطالبات کارگران نساجی در این تجمع حاضر بود به خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه سازمان تامین اجتماعی طبق مقررات و قوانین عمل نمی‌کند و می‌خواهد از ما پول بیشتری بگیرد و بخاطر همین موضوع کارگری که باید با سابقه ۲۰ سال بازنشسته شود را تحت فشار قرار می‌دهد.
بنابر مشاهده خبرنگار ایلنا، کارگران حاضر در این تجمع خواستار دیدار با علیرضا محجوب رئیس فراکسیون کارگری مجلس شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز