خبرگزاری کار ایران

توسط رییس مجلس انجام شد؛

رونمایی از تمبر یادبود خالق پیشانی بند رزمندگان

asdasd

ابتکاری که به وسیله‌ این هنرمند متعهد فقید در آغاز روزهای جنگ صورت گرفت انگیزه بالا و آرمانهای بلند رزمندگان را روی بلند‌ترین جایگاه وجودیشان یعنی پیشانی هک کرد و نمادی از هویت اسلامی، انقلابی و معنوی رزمندگان دفاع مقدس بود.

رونمایی تمبر یادبود خالق پیشانی‌بند رزمندگان توسط رییس مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.


به گزارش خبرنگار ایلنا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز به مناسبت هفته‌ دفاع مقدس از تمبر یادبود منصور واحدی، خالق پیشانی‌بند برای رزمندگان دفاع مقدس رونمایی کرد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر سودانی، در جمع خبرنگاران گفت: ابتکاری که به وسیله‌ این هنرمند متعهد فقید در آغاز روزهای جنگ صورت گرفت انگیزه بالا و آرمانهای بلند رزمندگان را روی بلند‌ترین جایگاه وجودیشان یعنی پیشانی هک کرد و نمادی از هویت اسلامی، انقلابی و معنوی رزمندگان دفاع مقدس بود.


وی اضافه کرد: این رسم و سنت بعد‌ها و در فضاهای دیگری غیر از جبهه‌های مقدس از جمله راهپیمایی‌ها و تظاهرات‌ها هم ادامه یافت.


نماینده مردم اهواز در رونمایی از این تمبر خالق این اثر معنوی به دست رئیس مجلس و با حضور معاون امور مجلس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، نمایندگان خوزستان و مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری این استان صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز