خبرگزاری کار ایران

انصاری راد در گفت‌وگو با ایلنا:

رفتار هاشمی پس از دستگیری فرزندانش منطقی بود

asdasd

تن دادن فرزندان او به قانون و محکمه امری بسیار مهم و قابل توجه است. امیدوارم که محاکمه در چارچوب قانون انجام گیرد و مقامات قضایی حکم عادلانه‌ای دهند.

نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه نیرویی بخواهد جلوی فعالیت و اقدامات قانونی اشخاص را بگیرد امر نامطلوبی است و البته شایسته نظام جمهوری اسلامی نخواهد بود. چه برای آقای هاشمی و چه برای هر کسی که می‌خواهد فعالیت در چارچوب قانون اساسی داشته باشد.

حسین انصاری راد  در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: آرزوی تمام شخصیت‌های متعهد، نخبه، آگاه و بی‌غرض کشور این است که قانون بدون اعمال تبعیض و برای همه یکسان اجرا شود وقتی تهمتی به فردی می‌شود در چارچوب قانون عادلانه به آن رسیدگی شود و قبل از اثبات اتهام و جرم هیچ کس مجرم شناخته نشود.

وی با بیان اینکه البته همه این‌ها آرزوی دلسوزان نظام است ادامه داد: کشور مسلمانی که ادعای دینداری دارد قطعا در این جهت اولی عمل و قانون را در برابر همه یکسان اجرا خواهد کرد.

وی افزود: اگر قانون برای همه کس به طور عادلانه‌ای اجرا شود نظام اعتماد مردم را جلب خواهد کرد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی نسبت به دستگیری دو فرزندش تصریح کرد: گفته‌های هاشمی مطالب بسیار محکم و استواری بوده است و البته تن دادن فرزندان او به قانون و محکمه امری بسیار مهم و قابل توجه است. امیدوارم که محاکمه در چارچوب قانون انجام گیرد و مقامات قضایی حکم عادلانه‌ای دهند.

انصاری راد ضمن اشاره به فعالیت‌های قانونی هاشمی رفسنجانی و تقبیح عملکرد افرادی که می‌خواهند جلوی فعالیت‌های وی را بگیرند خاطرنشان کرد: اینکه نیرویی بخواهد جلوی فعالیت قانونی اشخاص را بگیرد و از انجام اقدامات آن‌ها جلوگیری کند خیلی امر نامطلوبی است و شایسته نیست چه برای آیت الله هاشمی باشد و چه برای هر کس که بخواهد کار قانونی انجام دهد.

وی در پایان افزود: رفتار آیت الله هاشمی بعد از دستگیری فرزندانش درست و منطقی بوده و من می‌دانم که او این فرصت را مغتنم شمرده و از شرایط و حوادث سربلند بیرون خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز