خبرگزاری کار ایران

باهنر در یاسوج:

خاتمی از سران فتنه نیست

کد خبر : ۶۶۱۸۹

ما خاتمی را سران فتنه نمی دانیم اما دونفر دیگر را از سران فتنه می دانیم.

ایلنا - یاسوج: یکی از کاندیداهای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که رئیس جمهور سابق کشورمان از سران فتنه نیست.

به گزارش ایلنا از یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، " محمدرضا باهنر " در نشستی با دانشجویان در یاسوج گفت: ما خاتمی را سران فتنه نمی دانیم اما دونفر دیگر را از سران فتنه می دانیم.

وی با بیان اینکه " آقای خاتمی " می توانست مواضع شفاف تری در انتخابات 88 داشته باشد، اظهارداشت: ما معتقدیم تمام اصلاح طلبان حامی فتنه نبوده و نیستند.

نائب رئیس دوم مجلس نهم شورای اسلامی افزود: آن دونفر دیگر خیلی ظلم کردند و اگر توبه کنند شاید خدا آنها را ببخشد.

باهنر در ادامه به تشریح ائتلاف 1+2 و پنج نفره اصولگرایان برای نامزدی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری پرداخت.

وی گفت: ما در ائتلاف پنج نفره به این نتیجه رسیده ایم که قبل از ثبت نام در انتخابات به یک نتیجه واحد برسیم.

این کاندیدای احتمالی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: معتقدم هرکسی که رئیس جمهوری آینده شود باید از تمامی ظرفیت ها و نیروهای توانمند بهره ببرد و اگرچه خود ما در این بین توقعی نداریم مسوولیتی به ما واگذار شود.

باهنر به تشریح وضعیت اصلاح طلبان در انتخابات آتی ریاست جمهوری هم پرداخت و یادآورشد: ما با اصلاح طلبانی که هنجارشکنی کرده و می کنند مخالف هستیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز