خبرگزاری کار ایران

/ درخواست مجمع محققین و مدرسین از هاشمی برای حضور در انتخابات/

آیت‌الله هاشمی‌: امیدواریم برخی لجاجت‌ها بر ادامه اشتباهات برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۴۱

تعهدات سنگینی که به دولت جدید منتقل خواهد شد و مطالباتی که بدون پشتوانه اقتصادی برای دوره جدید ایجاد شده است، دشواری کار در آینده را مضاعف می‌کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدواریم برخی لجاجت‌ها و اصرارها بر ادامه اشتباهات برطرف و زمینه جبران انحراف از برنامه‌ها و سند چشم‌انداز و اصلاح امور فراهم شود.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی امروز پنجشنبه در دیدار اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، در پاسخ به اظهارات آنان در خصوص مسائل جاری کشور، گفت: متأسفانه به دلیل تلف‌شدن منابع مالی و انسانی کشور و سوءمدیریت‌ها در دوره اخیر، اداره کشور در دوره جدید اجرایی با مشکلاتی همراه است.

وی افزود: اگر فردی با وجهه داخلی و بین‌المللی و مشارکت بالای مردم، بتواند سکاندار قوه مجریه شود، می‌توان امیدوار بود که در یک دوره سخت و پر تلاش به تدریج مشکلات داخلی و خارجی کشور مرتفع شود.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: تعهدات سنگینی که به دولت جدید منتقل خواهد شد و مطالباتی که بدون پشتوانه اقتصادی برای دوره جدید ایجاد شده است، دشواری کار در آینده را مضاعف می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد «برخی لجاجت‌ها و اصرار بر ادامه اشتباهات برطرف و زمینه جبران انحراف از برنامه‌ها و سند چشم‌انداز و اصلاح امور فراهم شود».

در این دیدار، اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مسائل و مشکلات کشور، خواستار حضور جدّی هاشمی رفسنجانی در انتخابات آینده ریاست جمهوری شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز