خبرگزاری کار ایران

اتوبوس دانش آموزان این بار در تهران دچار حادثه شد

کد خبر : ۶۵۶۸۶

این اتوبوس با سه دستگاه خودروی دیگر برخورد می‌کند و پس از انحراف اتوبوس و برخورد با تیر چراغ برق در ‌‌نهایت به دیوار یک ساختمان برخورد کرده و متوقف می‌شود.

ایلنا: ‌ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، اعلام کرد: اتوبوسی كه دانش آموران تهرانی را برای تله كابین حمل می‌كرد دچار حادثه شد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در باره برخورد اتوبوس حامل دانش آموزان با یک دیوار تصریح کرد: صبح امروز ساعت ۴۳: ۹ دقیقه یک دستگاه اتوبوس بخش خصوصی که حدود ۴۰ دانش آموز را به مقصد تله کابین حمل می‌کرد در مسیر جنوب به شمال خیابان ولنجک دچار نقص فنی می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل این نقص فنی خودرو به اصطلاح پس می‌زند، افزود:‌ این اتوبوس با سه دستگاه خودروی دیگر برخورد می‌کند و پس از انحراف اتوبوس و برخورد با تیر چراغ برق در ‌‌نهایت به دیوار یک ساختمان برخورد کرده ومتوقف می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با توجه به اینکه ایستگاه ۶۴ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد گفت: خوشبختانه به راننده و دانش آموزان و هیچ کس دیگری آسیبی نرسیده است و هم اکنون خودرو‌ها به کنار خیابان آورده شده است وعوامل برق نیز در حال تعمیر برق هستند.

ملکی اعلام کرد: بر اساس مشاهدات سازمان آتش نشانی خودرو به دلیل نقص فنی دچار مشکل می‌شود اما با درایت راننده اتوبوس متوقف می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز