خبرگزاری کار ایران

مدیركل روابط عمومی صدا و سیما به ایلنا اعلام كرد:

مناظره‌های انتخاباتی ریاست جمهوری زنده برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۰۰

به گفته روابط عمومی صدا و سیما، این رسانه تاكنون ازسوی هیچ دستگاه نظارتی تذكری دریافت نكرده است. كلیت برگزاری مناظره‌های انتخاباتی قطعی شده. مناظره‌ها زنده برگزار می‌شود اما در شیوه اجرا، نوآوری‌هایی صورت گرفته است.

ایلنا: چندی پیش كدخدایی(سخنگوی شورای نگهبان) اعلام كرد؛ صدا و سیما نباید نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری جمهوری را دعوت می‌كرد و بعد جلسه را رسانه‌ای می‌كرد. رسانه ملی برای این كار تذكر می‌گیرد. اما مدیركل روابط عمومی صدا و سیما اعلام كرد كه صدا و سیما تاكنون از هیچ دستگاه نظارتی تذكری دریافت نكرده است.

سهرابی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب افزود: ما با هدف برگزاری هرچه باشكوه‌تر انتخابات ریاست جمهوری در سالی كه از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شده است، و همچنین ارتقاء سطح كیفی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها و ارائه مشاور‌ه‌های فردی و جمعی به داوطلبان محترم، این نشست را برگزار كردیم.

وی افزود: صدا و سیما كاملا اشراف قانونی دارد و تمام فعالیت‌های خود را در زمینه انتخابات و تبلیغایت انتخاباتی در همه زمینه‌ها در چارچوب قانون انجام می‌دهد و تمام هدفش این است كه انتخاباتی پرشور برگزار شود.

مدیر كل روابط عمومی صدا و سیما با اشاره به ارسال برنامه‌های انتخاباتی برای وزارت كشور در هفته گذشته افزود: صدا و سیما برنامه‌های وسیعی را برای برگزاری انتخابات تدارك دیده است و این برنامه‌ها در شبكه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی و بین‌المللی اجرا می‌شود و تصور می‌كنم با این برنامه‌ها نامزدها دیگر نیازی به تبلیغات خاص‌تر نداشته باشند.

وی درباره نحوه برگزاری مناظره‌های انتخاباتی گفت: كلیت برگزاری این مناظره‌ها قطعی شده است و جزئیات آن متعاقبا اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: مناظره‌ها به شكل زنده برگزار می‌شود اما در شیوه اجرا؛ امسال نوآوری‌هایی صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز