خبرگزاری کار ایران

خلاقانه‌ترین سایتها و نرم‌افزارهای ایرانی به جهان معرفی می‌شوند

کد خبر : ۶۱۳۵۳

در این دوره از رقابتها شاخه‌های جشنواره جهانی تغییرات اندکی داشته است که در جشنواره ملی نیز اعمال شده است به عنوان نمونه شاخه‌های e-Science و e-Learning در هم ادغام شده‌اند و شاخه جدید e-Media & Journalism به رقابتها افزوده شده است

امسال و همزمان با برگزاری دور جدید رقابتهای بین‌المللی WSA، هشت اثر برتر محتوای الکترونیکی ایران برای رقابت با آثار 168 کشور جهان به این رقابتها ارسال خواهند شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، نماینده WSA در ایران با اعلام این خبر افزود: مطابق زمانبندی رسمی دفتر جهانی WSA، ثبت نام سایت‌ها و نرم‌افزارها برای حضور در پنجمین دوره رقابتها و جایزه ملی دستاوردهای رایانه‌ای در ایران نیز آغاز شده است و تا دوازدهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
احسان ریاضی اصفهانی، دبیر جایزه ملی دستاوردهای رایانه‌ای (مقدماتی UN WSIS Award) ادامه داد: از آنجایی که این جشنواره جهانی زیر نظر سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، آثار به زبان فارسی نیز بدون تغییر میتوانند در آن شرکت داده شوند و لذا فرصتی عالی برای تولید کنندگان برتر محتوای الکترونیکی جهت معرفی توانمندیهای خود و ورود به بازارهای جهانی به شمار می‌رود.
وی افزود: در این دوره از رقابتها شاخه‌های جشنواره جهانی تغییرات اندکی داشته است که در جشنواره ملی نیز اعمال شده است به عنوان نمونه شاخه‌های e-Science و e-Learning در هم ادغام شده‌اند و شاخه جدید e-Media & Journalism به رقابتها افزوده شده است.
ریاضی در پایان از تمام تولید کنندگان و صاحبان آثار رایانه ای و اینترنتی دعوت نمود تا جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رقابتها در اسرع وقت به سایت http://www.WSA.ir مراجعه كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز