خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته‌ رسیدگی به تخلفات ناشران در گفتگو با ایلنا:

اگر فرصت کنیم وضعیت ناشران تعلیقی را بررسی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۱۰

چنانچه فرصت اقتضا کند، جلسه‌ی تجدید نظر کمیته‌ی رسیدگی به تخلفات ناشران برای رسیدگی به وضعیت ناشران تعلیقی برای حضور در بیست و ششمین دوره‌ی نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

ایلنا: رئیس کمیته رسیدگی به تخلفات ناشران برگزاری جلسه تجدید نظر برای ناشران تعلیقی تا پیش از برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را از اولویت‌های کاری مجموعه برگزار کننده نمایشگاه ندانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا، همایون امیرزاده اولویت کاری مجموعه را برگزاری مطلوب نمایشگاه کتاب عنوان کرد و افزود: تلاش ما برگزاری بدون دغدغه‌ی نمایشگاه کتاب است. چنانچه فرصت اقتضا کند، جلسه‌ی تجدید نظر کمیته‌ی رسیدگی به تخلفات ناشران برای رسیدگی به وضعیت ناشران تعلیقی برای حضور در بیست و ششمین دوره نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.
او در پاسخ به اینکه می‌توانید اظهار نظر قطعی و دقیقی درباره‌ی برگزاری جلسه‌ی تجدید نظر داشته باشید یا خیر، گفت: همانطور که گفتم تلاش ما در راستای جلو بردن کلیه‌ی مسائل مرتبط با نمایشگاه و دقت و توجه در آن است. اگر فرصت شود به این مسئله هم می‌رسیم.
گفتنی است ناشرانی چون چشمه و آگاه در وضعیت تعلیق به سر می‌برند و طبق اعلام قبلی قرار بود جلسه هیات تجدید نظر پیش از عید امسال برگزار شود تا چنانچه مشکل تعلیق آن‌ها برطرف شود، در نمایشگاه حاضر باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز