خبرگزاری کار ایران

اکبریان:

با تغییر استاندار البرز نباید برنامه های حمایتی از هنرمندان متوقف شود

asdasd

مسئولین استان البرز با توجه به تغییرات صورت گرفته در استانداری البرز نباید فعالیت های خود را برای حمایت از هنرمندان متوقف کنند.

ایلنا - کرج: دشمنان روزی در عرصه دفاع مقدس و امروز در عرصه های دیگر دنیا همچون اقتصاد، سعی دارند با تحریم و تهدید، به ایمان و اعتقاد ملت ایران لطمه وارد کنند اما در این راه موفقیت چندانی را کسب نمی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی شامگاه یكشنبه در اختتامیه دومین جشنواره تئاتر البرز، گفت: کرج شهر هنرمندان است و در سالهای گذشته هنرمندان بسیاری از این شهر در عرصه تئاتر کشور رتبه ممتاز را کسب کردند لذا ایران کوچک استعداد ان را دارد که در همه عرصه ها به عنوان استان نمونه و الگو قرار بگیرد.

عزیز اکبریان افزود: دشمنان روزی در عرصه دفاع مقدس و امروز در عرصه های دیگر دنیا همچون اقتصاد، سعی دارند با تحریم و تهدید، به ایمان و اعتقاد ملت ایران لطمه وارد کنند اما در این راه موفقیت چندانی را کسب نمی کنند.

وی اشاره کرد: با توجه به فعالیت های ارزشمند صورت گرفته توسط قشر جوان شهر کرج به استان البرز تبدیل شد تا آنجا که کسب رتبه های ممتاز در حوزه فرهنگ و ارشاد در سطح استان، در این راستا کمک بسیاری کرده است.

وی در پایان گفت: مسئولین استان البرز با توجه به تغییرات صورت گرفته در استانداری البرز نباید فعالیت های خود را برای حمایت از هنرمندان متوقف کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز