خبرگزاری کار ایران

شكوری‌راد در گفت‌وگو با ایلنا:

هنوز معلوم نیست رقبای اصلی چه کسانی هستند

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۷۸

کسانی هم هستند که خاتمی را دوست دارند اما بخاطر خودش به او توصیه می‌کنند که نیاید/در حالی که تنها ۶۵ روز تا برگزاری انتخابات باقی مانده است هنوز معلوم نیست رقبای اصلی چه کسانی هستند/ما هنوز کاملا امیدوار به آمدن او هستیم.

یك فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:خاتمی وقتی به تصمیم قطعی برسد کسی را منتظر نگه نمی‌دارد.

علی شکوری راد در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به سوالی در مورد شایعه منتفی شدن نامزدی آقای خاتمی در انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: بله، من هم این شایعات را که در فضای مجازی گسترش یافته است شنیده‌ام. چنین چیزی اگر صحت داشته باشد برای بسیاری از نیروهای علاقمند به کشور نگران کننده است و به همین دلیل است که نسبت به آن، این مقدار حساسیت بروز داده می‌شود.

وی گفت: واقعیت این است که همۀ نگاه‌ها از چپ و راست به قای خاتمی دوخته شده است. اگر بگوید می‌آیم آه از نهاد طرفداران دولت و حامیان وضع موجود بر می‌آید و اگر بگوید نمی‌آیم آه از دل جوانان دلسوخته و اصلاح طلبان که امیدشان به آمدن اوست بر می‌آید.

شكوری‌راد تصریح كرد: البته کسانی هم هستند که خاتمی را دوست دارند اما بخاطر خودش به او توصیه می‌کنند که نیاید. می‌گویند اگر بیائی می‌سوزی و حیف می‌شوی.

وی با بیان اینكه در هیچ دوره‌ای از انتخابات این مقدار ابهام و انتظار وجود نداشته است،گفت: در حالی که تنها ۶۵ روز تا برگزاری انتخابات باقی مانده است هنوز معلوم نیست رقبای اصلی چه کسانی هستند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: من فکر می‌کنم در این شرایط نیامدن برای خاتمی سخت‌تر از آمدن باشد. به همین دلیل کاملا امیدوار به آمدن او هستم. علاوه بر این در فرصت گفتگویی که روز شنبه با او پیدا کردم دریافتم که او هنوز به موضوع فکر می‌کند و به تصمیم نرسیده است.

وی تاكید كرد:خاتمی به نظرات دیگران توجه می‌کند و به حرفهای آنان گوش می‌دهد و در خور سوال هر کس پاسخی می‌دهد. این پاسخ‌ها حاکی از دغدغه‌های اوست.

شكوری راد تصریح كرد:خاتمی وقتی به تصمیم قطعی برسد کسی را منتظر نگه نمی‌دارد. عواطف و احساسات دیگران برای او بسیار مهم است. ما هنوز کاملا امیدوار به آمدن او هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز