خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا صورت گرفت؛

انتقاد برادر محسن پودنکی از بی‌توجهی فدراسیون کشتی

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۵۹

برادرم در لحظات آخر زندگی گفت اعضای بدن و از جمله قلبم را به نیازمندان اهدا کنید/ بسیاری از اعضای تیم ملی کشتی به عیادت برادرم آمدند اما فدراسیون کشتی به آن بی توجه بود.

ایلنا: مهدی پودنکی برادر محسن پودنکی از ورزشکاران بنام قم و قهرمان کشتی فرنگی کشور و آسیا، با تأیید خبر درگذشت برادر خود، جزئیات مراسم تشییع جنازه وی که قرار است فردا صبح صورت گیرد را تشریح و در عین حال از بی توجهی مسئولان فدراسیون کشتی انتقاد کرد.

مهدی پودنکی در گفت‌وگو با ایلنا، با تأیید خبر درگذشت برادرش محسن پودنکی اظهار داشت: مراسم تشییع جنازه ایشان، فردا صبح رأس ساعت 10، از مسجد باب الجنة قم واقع در خیابان چهارمردان به طرف گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) انجام تا در این مکان به خاک سپرده شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قرار است مراسم ختمی، روز پنج شنبه همین هفته در قم برگزار شود که هنوز زمان و مکان دقیق آن مشخص نشده است.

مربی و برادر این قهرمان سابق کشتی فرنگی کشور، خاطرنشان کرد: محسن از حدود یک ماه پیش و در پی وخامت حالش به بیمارستان رسالت تهران انتقال داده شد و بعد از حدود دو ماهی که در این بیمارستان بستری بود، حدود ساعت 10 شب گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مهدی پودنکی با تشکر از افرادی که در مدت بیماری برادرش به او توجه داشتند، گفت: از شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد و دارایی، طالقانی رئیس اسبق فدارسیون کشتی کشور، رسول خادم اسطوره کشتی کشور، مهدی سوریان قهرمان کشتی فرنگی جهان، حلوائی رئیس هیئت کشتی قم، اکبر نژاد، رجبی، برخی از اعضای تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد کشور، نمایندگان شورای شهر تهران، شهرداری تهران و دانشگاه پیام نور و بسیاری افراد دیگر که حضور ذهن ندارم تا نام آنها را ببرم تشکر می‌کنم که در مدت بیماری محسن پودنکی، با عیادت از او، موجبات خوشحالی او را فراهم می‌کردند.

وی یادآور شد: با وجود اینکه بسیاری از اعضای تیم ملی کشتی به عیادت محسن آمده بودند، اما هیچ‌یک از مسئولان فدارسیون کشتی توجهی به این موضوع نکرده و در مدت دو ماهی که برادرم در بیمارستان تهران بستری بود و نه در طول یکی - دو سال گذشته، نه خودشان و نه نمایندگانی از سوی آنها برای عیادت از این قهرمان کشتی نیامدند.

مهدی پودنکی گفت: ما از مسئولین کمکی نمی‌خواهیم بلکه توقع داشتیم با همین عیادت‌های خود، موجبات خوشحالی این جوان نام آور کشتی کشور را فراهم می کردند.

وی یادآور شد: رسول خادم که واقعا یک قهرمان و پهلوان کشور است، با پیگیری‌هایی که انجام دادند، هزینه درمان برادرم را با موافقت محمدباقر قالیباف از شهرداری تهران گرفتند و تا آن جایی‌که توانستند کمک کردند اما دلخوری ما از فدراسیون کشتی  است که اصلا توجهی به برادرم که افتخاراتی را برای این کشور آورده، نداشتند. حتی  وزیر اقتصاد چند روز پیش گفتند تمام هزینه های درمان برادرم را تا بهبودی کامل می‌دهند که متأسفانه برادرم از دنیا رفت.

وی با اشاره به مهربانی و محبت محسن پودنکی گفت: برادرم پسر بسیار خوبی بود و نسبت به همه با مهربانی رفتار می‌کرد؛ حتی در لحظات آخر زندگی‌اش گفت تمام اعضای بدنم و از جمله قلبم را به نیازمندان اهدا کنید که به دلیل شیمی درمانی این کار امکان پذیر نبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز