خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی دادگستری کل گیلان:

دستگیری اعضای شورای شهر رشت صحت دارد

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۰۴

روز گذشته برخی از پایگاه های خبر شمال ایران از دستگیری یک عضو شورای اسلامی شهر رشت خبر دادند که طبق آن تعداد دستگیر شدگان به پنج نفر می رسد.

ایلنا- رشت: مدیر روابط عمومی اداره کل دادگستری استان گیلان،تاکید کرد: دستگیری چند تن از اعضای شورای اسلامی کلان شهر رشت صحت دارد.

محمد رحیمی لحظاتی قبل صبح امروز چهارشنبه در گفتگو  با خبرنگار ایلنا در گیلان ضمن بیان این مطلب، با اشاره  ماده 188 آئین دادرسی کیفری مصوب  1378 مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: طبق این ماده  قانو نی برگزاری جلسات محاکمات  به استثنای موارد خاص علنی است.

وی  مواردی که طبق آن جلسات محاکمات دادگاه ها به صورت غیر علنی برگزار می شود را اعمال منافی عفت و جرائمی كه بر خلاف اخلاق حسنه است، امور خانوادگی یا دعاوی خصوصی به درخواست طرفین و نیز علنی بودن محاكمه موارد  مخل امنیت یا احساسات مذهبی عنوان کرد.

این مسئول،در پایان،خاطر نشان کرد: بر اساس تبصره یک این ماده منظور از علنی بودن محاكمه، عدم ایجاد مانع جهت حضور افراد در دادگاه است لكن انتشار آن در رسانه‌های گروهی قبل از قطعی‌شدن حكم، مجاز نخواهد بود و متخلف از این تبصره به مجازات مفتری محكوم می‌شود.

گفتنی است روز گذشته برخی از پایگاه های خبر شمال ایران از دستگیری یک عضو شورای اسلامی شهر رشت خبر داد ند که طبق آن تعداد دستگیر شدگان به پنج نفر می رسد.

تعداد اعضای شورای شهر رشت 9 نفر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز