خبرگزاری کار ایران

کتاب تاریخ شهرداری قزوین منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۴۵

شهرداری قزوین اولین شهرداری کشور است که تاریخ خود را در قالب کتاب «تاریخ شهرداری قزوین» تدوین کرده و به چاپ رسانده است.

مولف کتاب «تاریخ شهرداری قزوین» گفت: کتاب «تاریخ شهرداری قزوین که مراحل تحقیق، نگارش و چاپ آن، پنج سال به طول انجامیده است، به تشریح پیشینه و سرگذشت شهرداری قزوین از دورۀ مشروطیت تا زمان حاضر پرداخته است.

 مهدی نور محمدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا افزود: در کتاب «تاریخ شهرداری قزوین» نحوۀ فعالیت سازمان احتساب در قزوین از قرن اول هجری تا عصر مشروطیت، نحوۀ عملکرد بلدیه، تاریخچۀ بلدیه و شهرداری در قزوین، زندگی نامه و اقدامات شهرداران قزوین، تاریخچۀ انجمن ولایتی، انجمن شهر و شورای شهر، تاریخچۀ عمارت شهرداری و شهرداری در آیینۀ اسناد، از جمله بخش های این اثر پژوهشی به شمار می رود.

 وی افزود: کتاب «تاریخ شهرداری قزوین» در 6 فصل و 336 صفحه تنظیم شده و عکس اعضای انجمن ولایتی در سال 1287، سردرب ورودی شهرداری در سال 1310 و اولین ماشین آتش نشانی خریداری شده توسط شهرداری قزوین از آلمان، از مهم ترین عکس هایی است که در آن به چاپ رسیده است.

 مولف کتاب «تاریخ شهرداری قزوین»تصریح کرد: با چاپ این اثر پژوهشی، شهرداری قزوین اولین شهرداری کشور است که تاریخ خود را در قالب کتاب تدوین کرده و به چاپ رسانده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز