خبرگزاری کار ایران

نماینده گرمی:

اکتشاف نفت مغان را پیگیری می کنیم

اکتشاف نفت مغان توسط مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیگیری می شود.

ایلنا - اردبیل: اکتشاف نفت مغان توسط مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود.

میر قسمت موسوی نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در اردبیل گفت: اکتشاف نفت مغان بزرگ‌ترین طرح استانی و کشوری است که با هماهنگی مجمع نمایندگان پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح اکتشاف نفت مغان رونق منطقه مغان را به دنبال خواهد داشت تصریح کرد: یکی از خواسته‌ها و مطالبات اصلی مردم منطقه مغان آغاز به کار این طرح و پروژه است که شایسته است با حمایت دولت و سرمایه گذران بخش خصوصی محقق شود.

موسوی افزود: درصورت راه اندازی طرح استخراج نفت مغان شاهد رونق اقتصادی واشتغالزایی در مغان خواهیم بود بطوریکه یک مغانی دیگر دراستان اردبیل به وجود خواهد آمد.

وی درباره وحدت وهماهنگی نمایندگان استان در پیگیری طرحهای استانی گفت: همه نمایندگان استان در پیگیری طرحهای اساسی استان مصمم هستند و مجمع نمایندگان هم با توجه به ارزیابی وضعیت استان، اتحاد و وحدت را اساس کار خود قرارداده که انشا الله شاهد رونق هرچه بیشتر استان خواهیم بود.

نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعامل نمایندگان با استاندار جدید اردبیل گفت: با توجه به‌ شناختی که با برادارن نیکزاد داریم و با توجه به اینکه این دو برادر تعلق خاطر بیشتری به استان اردبیل دارند قطعاً در پیشرفت استان موثر خواهند افتاد نمایندگان استان هم همواره با اتحاد و یکدلی با ایشان همکاری می‌کنند.

موسوی در خصوص نقش نمایندگان در تغییر استاندار اردبیل گفت: تعدادی از نمایندگان پیگیر تغییر استاندار بودند طبیعتاً اصرار‌ها ودر برخی مواقع مخالفت‌ها منجر شد که سیاست دولت به جایی برسد که استاندار تغییر یابد.

وی افزود: برداشت بنده این است که نمایندگان در تغییر استاندار نقش داشتند اما گزینه انتخابی گزینه نمایندگان نبود بلکه دولت خود تصمیم به انتخاب نیکزاد به عنوان استاندار گرفته ما نیز مصمم هستیم ضمن احترام به گزینه دولت از استاندار جدید حمایت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز