خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان:

عیدی بازنشستگان لرستانی تا هفته بعد پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۲۱

مبلغ عیدی بازنشستگان ۴۰۲ هزار و ۵۰۰ تومان است/ تا اواسط هفته آینده عیدی تمام ۳۰هزارو ۶۰۰ بازنشسته استان لرستان پرداخت می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان گفت: تا اواسط هفته آینده تمامی بازنشستگان استان عیدی در یافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهناز حمزه لویی درجمع خبرنگاران در خرم آباد با اشاره به اینکه مبلغ عیدی بازنشستگان ۴۰۲ هزار و ۵۰۰ تومان است، گفت: تا اواسط هفته آینده تمامی بازنشستگان استان لرستان عیدی در یافت می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی متعلق به بازنشستگان است و این افراد سالهای زیادی حق بیمه پرداخت می‌کنند اضافه کرد: رسیدگی به این قشر از اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی است. وی درادامه عنوان کرد: تأمین‌اجتماعی، وسیله‌ای برای بازتوزیع درآمد‌ها و تضمین امنیت و عدالت اجتماعی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان درادامه اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی با گسترده‌ترین و بیشترین خدمات حمایتی در استان نقطه اعتماد بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران است.

حمزه لویی در ادامه با اشاره به وجود ۳۰هزارو ۶۰۰ نفر بازنشسته در استان لرستان گفت: ماهیانه ۲۲۰میلیارد ریال مستمری وبیمه بیکاری به افراد تحت پوشش این سازمان پرداخت می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان در ادامه افزود: در استان لرستان ۱۰شعبه تامین اجتماعی، ۴شعبه اغماری و۴ موسسه کارگزاری به بیمه شدگان استان خدمات ارائه می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز