سه شنبه 11 شهریور 1393
صفحه اصلی
عناوین اخبار
  RSS
EN   AR   FR
  • تیتر اخبار
  • |
  • بازنشستگان و مستمری بگیران
  • |
  • روابط کار
  • |
  • واحدها
  • |
  • اقتصاد
  • |
  • حوادث کار
  • |
  • اجتماع
  • |
  • گزارش روز
  • |
  • بین الملل

  • خبر
    عیدی بازنشستگان بدلیل كمبود نقدینگی پرداخت نشد
    رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی:
    عیدی بازنشستگان بدلیل كمبود نقدینگی پرداخت نشد
    مسئولان سازمان تامین اجتماعی وعده داده‌اند که تا روز دوشنبه (۱۴ اسفند) عیدی بیمه شدگان بازنشسته و از کار افتاده پرداخت خواهند کرد.

    رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی گفت: عیدی سال ۹۱ بیمه شدگان بازنشسته به دلیل کمبود نقدینگی پرداخت نشده است.

    علی اکبر خباز‌ها با اعلام این مطلب به ایلنا‏ گفت: مسئولان سازمان تامین اجتماعی وعده داده‌اند که تا روز دوشنبه (۱۴ اسفند) عیدی بیمه شدگان بازنشسته و از کار افتاده پرداخت خواهند كرد.

    وی گفت: هرسال طبق روال جاری عیدی پایان سال‏، مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در ماه بهمن پرداخت می‌شد اما امسال به دلیل آنچه که مسئولان سازمان «کمبود نقدینگی» عنوان كرده‌اند، عیدی مستمری بگیران هنوز پرداخت نشده است.

    مشکل تامین نقدینگی برای پرداخت عیدی مستمری بگیران بیمه شده سازمان تامین اجتماعی در حالی رخ داده است که به ادعای مدیرعامل این سازمان و همچنین تشکلهای کارگری حامی او، سعید مرتضوی‏ موفق شده است تا تمامی مطالبات معوقه سازمان را از دولت دریافت کند.

    با این حال رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی که تشکل متبوعش از امضا کنندگان طومار حمایت از سعید مرتضوی بوده‌ است‏ در این خصوص می‌گوید: دولت مطالبات سازمان تامین اجتماعی را در قالب مجموعه‌ای از سهام چند بانک و ۳۸ شرکت اقتصادی مانند هتل هما و شرکت مسافربری رجا پرداخت کرد اما چون تامین نقدینگی از طریق این شرکتهای تازه واگذار شده زمان می‌برد در پرداخت مطالبات بازنشستگان تاخیر ایجاد شده است.

    خبازها بیان اینکه مستمری بگیران تامین اجتماعی تاکنون مطالبات مربوط به حقوق بهمن و اسفند ماه را دریافت کرده اند‏ گفت: از آنجا که زمان تعیین حداقل مزد در شورای عالی کار نزدیک است و طبق قانون مصوبه حداقل مزد این شورای عالی مبنای محاسبه حداقل مستمری بازنشستگان است در حال حاضر سازمان تامین اجتماعی درصدد است تا نقدینگی مربوط به افزایش مستمریهای سال ۹۲ را ذخیره کند.

    خباز‌ها به نقل از مسئولان سازمان تامین اجتماعی گفت: هم اکنون بخشی از درآمدهای سازمان تامین اجتماعی بابت تامین اعتبارت مربوط به مستمری‌های سال ۹۲ ذخیره شده و به همین دلیل امسال عیدی مستمری بگیران با تاخیر پرداخت می‌شود.

    پایان پیام
     

    عضویت در خبرنامه ایلنا
    نام و نشان: ایمیل*:

    نظرات
    ناشناس 1391-12-10, 14:36:11 منفی 2 مثبت 43 پاسخ
    تا دست غارتگران و چپاولگران و بادمجان دورقاب چينان از سارمان تأمين اجتماعي قطع نگردد آش همين آش و كاسه همين كاسه است
     
    ناشناس 1391-12-17, 21:47:39
    نظرات کل دولت همینه نه فقط تامین اجتماعی!
     


    ; 1391-12-10, 15:50:10 منفی 2 مثبت 33 پاسخ
    سازمانی که نصف ایران را می خرد بودجه اش کجا رفته است
     

    ناشناس 1391-12-10, 19:16:38 منفی 0 مثبت 21 پاسخ
    آقای خبازها خسته نباشید مثل اینکه قول همسان سازی حقوق ها را داده بودید که تاپایان سال اجرا می شود؟؟!!!!!!حالا که شما دم از نداشتن پول عیدی می زنید!   پس لطفا اول ببینید اصلا آخرسال مشکلی درپرداخت ها بوجودنمی آید؟بعد قول بدهید!!!!!!!!!
     

    اسدی 1391-12-11, 01:13:00 منفی 0 مثبت 31 پاسخ
    تا به حال میگفتید که سازمان 1 سال حقوق را ذخیره کرده پس چه شد.اینهمه دروغ برای چیست.فقط برای خود شیرینی.
     

    ناشناس 1391-12-11, 10:42:27 منفی 0 مثبت 14 پاسخ
    جناب آقای خبازها بین حرف تا عمل راه طولانی است
     

    ناشناس 1391-12-11, 13:48:46 منفی 1 مثبت 15 پاسخ
    متاسفم كه ميبينم در جامعه تامين اجتماعي از يك قاضي پروده دار منفصل از خدمت شده حمايت مي شود. اقادامات او جنبه سياسي داشت و دست و پل زدن براي ماندن و محاكمه نشدن بود. به حقهايي كه در دوران قضاوت و دادستانيش بيافتديد و اينگونه از اين ... حمايت نكنيد.
     

    رسول 1391-12-11, 20:27:03 منفی 0 مثبت 3 پاسخ
    جناب خباز بايد ازاون اقا حمايت كند.خودش بهترميداند كه سرپرونده اي [...]!!!!
     

    فیروزی 1391-12-11, 22:19:32 منفی 0 مثبت 4 پاسخ
    میگن کت وشلوار بعد از عروسی برای گل میخ میخوره.فعلا دور دور شماست دور ما هم میرسه.اون موقع [...] دیگه دیرشده اینقدر بامردم بازی نکنید.
     

    ماندنی 1391-12-11, 23:38:29 منفی 0 مثبت 7 پاسخ
    آقای خبازان همه میدانندکه کارگروبازنشستگان جامعه کارگری پشتیبان ندارند.سازمان که متعلق به کارگران است همه ازش میخورندبجزکارگران امیدوارم شما هم رو [...] قول ندی به مردم وبازارگرمی نکنی بنفع خودت .
     

    دلجو 1391-12-12, 08:21:16 منفی 0 مثبت 7 پاسخ
    بنظر می رسد در میان مسئولین مملکتی بازنشسته وجود ندارد
    تامین اجتماعی با وجوه خود کارگران و صنوف تامین می شود
    و بعداز نفت دومین تامین کننده درامد مملکتی می تواند باشد؟ حال چگونه می گویندکمبود نقدینگی! با توجه به اینکه در کشورمان مشکل اساسی مدیریت است بنابراین مدیران می بایستی با حقوق های کلانی که می گیرند این مشکل را حل کنند
    تا دچار یاس در میان بازنشستگان نشوند.
    ضمنا قول هم ساز سازی نیز به گوش می رسد اما همان مدیران می بایستی این معضل را حل کنند.

     

    ناشناس 1391-12-12, 08:58:19 منفی 0 مثبت 8 پاسخ
    ای بابا اشکالی که نداره مدیران محترم چند شغله که عیدیاشون گرفتن اصلا ناراحت نباشن اگر زیردستان نگرفتن فدای سر شون
     

    ناصر بنی اسد 1391-12-12, 19:22:05 منفی 0 مثبت 2 پاسخ
    نیاز به نقدینگی دارید؟
     

    ناصر بنی اسد 1391-12-13, 12:58:32 منفی 0 مثبت 4 پاسخ
    با سلام از کمیته امداد قرض می کنیم تا شما ناراحت نباشید ودچار افسردگی نشوید /
     

    کارگر 1391-12-13, 23:17:33 منفی 0 مثبت 5 پاسخ
    کارگران .بازنشستگان به وعده های افراد توجه نکنید وبرنامه ریزی نکنید از قدیم گفته اند .... هزاروعده خوبان یکی وفا نشود ... هرکه سنگ خودش به سینه میزنه . سعی میکنه نان خودشو به تنور بزنه . خدادکمک کنه بنده خدا چه بگم
     

    بازنشسته 1391-12-14, 13:26:22 منفی 1 مثبت 4 پاسخ
    افای خبازها لطفا درشان شما نیست که دایما نقش سخنگوی سازمان راایفاکنیدبگذاریدراست یادروغ راخودشان بگویند
     

    بازنشسته 1391-12-14, 14:11:26 منفی 0 مثبت 0 پاسخ
    امسال هم افزایش حقوق100 هزارتومان بجز افزایش سالانه دادید نشد هماهنگ حقوق را بدهید قبلا قول دادید نشدبا32 سال سابقه سال88 به 10 سال سابقه250 هزارتومان دادید به من 32 سال سابفه 44 هزار تومان اگر مدانستیم بیمه 10 سال را مدادیم وصبر میکردیم سن به 60 برسه وتقاضای بازنشستگی میدادم
     

    ذوالفقار 1391-12-14, 16:34:30 منفی 0 مثبت 4 پاسخ
    هرچه به گندد نمکش می زنند وای به روزی که به گندد نمک .جایی که ریس دولت قانون گریزی می کند و با نوشتن دو خط قانون را دور می زند دیگر از افرادی مثل اقای خبازها چه انتظاری دارید که راست به گوید .
     

    جانباز 1391-12-15, 08:47:45 منفی 0 مثبت 0 پاسخ
    باسلام
    اقای خباز کاش بجای شماکسی دیگری نماینده کانون بودهم سواد بهتری داشت که زود گول نخورد کو اون همه پشتبانی ایا میدانید حقوق کارکنان تامین اجتماعی(بیمه ای..درمانی..شستا..)که چند صد هزار نفر میشوند چقدر هست فقط قسمت (بیمه ای )را میگویم حداقل حقوق و 80%مستمری بگیران دریافتی بین 400000الی500000هزارتومان میگیزند درحالیکه فقط اضافه کار هرنفرحدود1000000تومان بابت 120ساعت میباشد بدون انکه حضورفیزیکی داشته باشند این تازه بدون.. پاداش .بهره وری .کارانه .نیم عشر اجرایی .بیمه بیکاری .بیلان درامد.حسابداری .پیش بینی بودجه .و.....تازه اینها کار نمیکنند (کارگزاری خصوصی زده اند)و ماهانه میلیارد ها تومان به انها میدهند که همه مسئولین آنهاازصاحب منصبان سابق تامین اجتماعی هستند !!!راستی اگر قبول ندارید شما که در سازمان براتون فرش.......... قرمز پهن میکنند شش ماهه اول سال 1391 را کل دریافتی های سازمان مرکزی یا ادره کل یا یکی از شعب را که به یک نفر داده اند بگیرید تا ببینید بودجه سازمان کجا هزینه میشود راستی ماهی چند میلیون برای یک کارمند کافیست 2یا3یا4یا5یا....میلیون آن موقع 402500اعتبارندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟               
     

    کیا شهنی 1391-12-18, 15:32:37 منفی 0 مثبت 0 پاسخ
    نباید زخمات آقای خبازان را نادیده گرفت در این چند سال تلاش زیادی در حد توان خود کردند . به اتفاق اعضای کانون .
     

    ناشناس 1391-12-18, 17:56:01 منفی 1 مثبت 1 پاسخ
    یکی توی این مملکت جواب منو بده ایا هدف ملت ایران از انقلاب رسیدن به این اوضاع بود؟این همه خون ریخته شده توی این انقلاب این همه زجر طول جنگ برای این بود که سی سال بعدش وضع مردم اینجور باشه که تو خرج یومیه شون بمونن خریدن یه پراید براشون بشه ارزو؟حسرت یه زندگی معمولی هم به دلشون بمونه؟ مرتضوی و امثالهم اقایی کنن و مردم فلاکت بکشن؟من جوون به چی این روزگار امید داشته باشم
     


    ارسال نظر
    نام و نام خانوادگی:
    ایمیل:
    *متن نظر:
    *کد:
    *پر کردن این قسمت اجباری می‌باشد.
    آخرین اخبار

    مشاهده وب سایت
    مشاهده وب سایت
    مشاهده وب سایت
    مشاهده وب سایت
    مشاهده وب سایت

    Alternative content

    Alternative content

    مشاهده وب سایت

    Alternative content



    پربیننده‌ترین خبرها