خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

قطعاً تصمیم مجلس به نفع کانون های وکلا خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۹۰

وضعیت کنونی وکلای دادگستری باید به طور ویژه و اساسی ساماندهی شده و دغدغه های موجود از بین برود/از مجموع طرح‌های موجود در حوزه وکالت طرحی جامع تدوین می شود تا اختلافات در باره استقلال کانون وکلا پایان یابد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال وکلا در حوزه قضایی و حقوقی امری حیاتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میرهادی قره ‌سید‌ رومیانی در همایش استقلال کانون های وکلا در تالار پتروشیمی تبریز با بیان اینکه وضعیت کنونی وکلای دادگستری باید به طور ویژه و اساسی ساماندهی شده و دغدغه های موجود از بین برود افزود: هرچند در سال های اخیر انواع لایحه و طرح‌ هایی درباره استقلال کانون وکلا تدوین و به مجلس ارسال شده است اما به ‌علت بروز برخی اختلافات هیچ کدام از آنها به سرانجام نرسیده است.

وی با بیان اینکه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی وضعیت وکلا برنامه ریزی نموده است گفت: بر این اساس از مجموع طرح‌های موجود در حوزه وکالت طرحی جامع تدوین می شود تا اختلافات در باره استقلال کانون وکلا پایان یابد.

قره سید رومیانی استقلال وکلا و کانون‌های وکالت در حوزه قضایی و حقوقی را امری حیاتی خواند و گفت: هم‌اکنون در حوزه وکالت قضایی، دستگاه قضایی یکسری دغدغه‌هایی را پیگیری می ‌کند و از طرف دیگر وکلا نیز مشکلاتی دارند که باید مطرح شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون باید عام و کلی بوده و ضمانت اجرایی داشته باشد، افزود: قطعاً تصمیم مجلس به نفع کانون های وکلا خواهد بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز