خبرگزاری کار ایران

امام جمعه لنده در کهگیلویه و بویراحمد:

خرید رایتل حرام است

کد خبر : ۴۹۸۲۲

مربیان تربیتی و پرورشی باید درمدارس دانش آموزان را برای نبرد فرهنگی تربیت كنند و آنان را از پذیرش فرهنگ غربی واكسینه نمایند.

ایلنا - یاسوج: خطیب جمعه لنده در کهگیلویه و بویراحمدگفت: پرهیز از گناه و رعایت مسائل شرعی و دینی هزار بار از دیدار با امام زمان هم بالاتر است.

به گزارش ایلنا از لنده، " حجت الاسلام عبد الملكی " با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ، اظهارداشت: نگاه كیفی باید جایگزین نگاه كمی شود.

وی افزود: تا زمانی كه دستگاه های دولتی از بخش تولیدی حمایت نكنند و كیفیت تولیدات داخلی بالا نرود نباید انتظار داشت كه مردم كالای نامرغوب داخلی را تایید و از خارجی دوری كنند.

امام جمعه لنده معتقدست گره تاریخی اقتصاد ایران تنها زمانی باز می شود كه تولیدات ملی جایگزین واردات كالاهای خارجی شده و بخش تولید باید كالایی كه خواستگاه استقبال عمومی است بسازد و دخالت دولتها در نوع كالا به اقتصاد و تولید ضرر می زند.

عبدالملکی با اشاره به 8 اسفند سالروز سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی، بیان داشت: مربیان تربیتی و پرورشی باید در مدارس دانش آموزان را برای نبرد فرهنگی تربیت كنند و آنان را از پذیرش فرهنگ غربی واكسینه نمایند.

این مقام مسئول از دستگاههای قضایی و نظارتی خواست با محتكران برخورد جدی شود تا دیگران عبرت بگیرند و رفاه عمومی را به مخاطره نیندازند.

وی آغاز به كار سومین اپراتورهای تلفن همراه كه به صورت تصویری می باشد را دشمن امنیت اجتماعی و عفاف و استحكام اخلاقی جاممعه و خانواده برشمرد و آنرا نقطه مقابل دین معرفی كرد كه اكثر مراجع تقلید نیز با فعالیت آن مخالفند و خرید آن حرام است.

شهرستان لنده یکی از شهرستان های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز این استان حدود 240 کیلومتر فاصله دارد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز