خبرگزاری کار ایران

دیروز رخ داد:

دیدار كارگران معترض تهرانی با معاون روابط كار

کد خبر : ۴۸۵۲۱

در جریان این دیدار کارگران با اشاره به فرارسیدن زمان تعیین مزد سال ۹۲ در شورای عالی کار و همچنین انتشار شایعاتی در خصوص احتمال افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی مزد سال آینده، نسبت به سکوت این وزارتخانه اعتراض كردند.

جمعی از كارگران به همراه هماهنگ‌كنندگان طومار ۳۰ هزار امضایی در اعتراض به كاهش ارزش مزد سال ۹۱ و اصلاح قوانین کار و تامین اجتماعی دیروز برای پیگیری پاسخ دولت به خواست كارگران به وزارت کار مراجعه کردند.

به گزارش ایلنا‏، در آخرین روز بهمن‌ماه سال ۹۱، در حدود۵۰ کارگر از کارخانه‌های تهران به نمایندگی از سایر کارگران امضا کننده طومار یاده شده برای پیگری خواسته‌های خود به وزارت تعاون‏، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کردند.
در این مراجعه‏ ‏حضوری، دو نفر از هماهنگ کنندگان طومار اعتراضی کارگران با مسئولان این وزارتخانه از جمله ابراهیم نظری جلالی معاون تنظیم و نظارت بر روابط کار دیدار و گفت‌وگو کردند.
گفته می‌شود در جریان این دیدار کارگران با اشاره به فرارسیدن زمان تعیین مزد سال ۹۲ در شورای عالی کار و همچنین انتشار شایعاتی در خصوص احتمال افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی مزد سال آینده، نسبت به سکوت این وزارتخانه در قبال خواسته‌های طومار ۳۰ هزار امضایی اعتراض کردند که در ادامه این دیدار مسئولان وزارت کار وعده‌ داده‌اند که تا دو هفته آینده بصورت کتبی به طورمار یاد شده پاسخ خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز