خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس:

عدالت در استخدام جوانان جویای كار رعایت شود

کد خبر : ۴۷۱۰۲

بسیاری از تحصیل کردگان با مدارج بالای دانشگاهی جزو بیکاران هستند كه این مساله زیبنده نظام و مناسب كشور ما نیست.

ایلنا: ایرج ندیمی گفت: بسیاری از تحصیل کردگان با مدارج بالای دانشگاهی جزو بیکاران هستند كه این مساله زیبنده نظام و مناسب كشور ما نیست.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس در گفت‌وگو با ایلنا گفت: دولت باید زمینه اشتغال فرزندان این مرز و بوم را كه برای تحصیل هزینه‌های فراوانی صرف كرده‌اند فراهم كند.متاسفانه موضوع اشتغال به معضلی تبدیل شده که قشر گسترده ای از جامعه را دچار مشکلات فراوان کرده است.

وی در خصوص استخدام های جدید در دولت گفت: استخدام آرزوی هر جوانی است، و انتظار می‌رود شرط عدالت در بكارگیری جوانان رعایت شود و افراد از قبیله‌گرایی،پارتی بازی و فامیل گرایی بپرهیزند.

ندیمی با بیان اینكه صنعت و كشاورزی ما با مشكل مواجه شده است، گفت: در سال تولید ملی توجه به تولیدات صنعتی و كشاورزی باید بیش از گذشته می‌بود كه متاسفانه با عدم پرداخت یارانه به تولید و در سایه بی‌توجهی مسئولان، صنعت با تورم و مشکلات فراوان مواجه شده است و عدم خرید محصولات کشاورزی با قیمت عادلانه از سوی دولت نیز امکان پیشرفت را از این بخش گرفته و انگیزه را از آنها سلب كرده است.

این نماینده مجلس نهم تصریح کرد: باحمایت از تولید داخلی می توان واردات را به کشور کاهش داد، در صورتی که حمایت از تولید انجام شود علاوه بر جلوگیری از خارج شدن ارز از کشور می توان به رشد اقتصادی نیز امیدوار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز