خبرگزاری کار ایران

رییس كمیسیون اقتصادی اعلام كرد:

دولت عیدی مردم را از محل صندوق توسعه ملی پرداخت می‌كند

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۳۶

عیدی خانوارها اول اسفند ماه پرداخت می شود./محل تامین بودجه عیدانه، صندوق توسعه ملی است که دولت از آن قرض گرفته و در بودجه سال آینده آن را به صندوق بازمی‌گرداند.

به گفته رییس كمیسیون اقتصادی عیدی خانوارها اول اسفند ماه پرداخت می شود.

به گزارش ایلنا، ارسلان فتحی‌پور در بیست و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگو گفت: براساس جلساتی كه بین دولت و مجلس در رابطه با فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها برگزار شد، مقرر گردید که برای هر نفر حدود 70 هزار تومان و برای افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی،90 هزار تومان درنظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینكه این رقم در اول اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود‏،تصریح كرد: برآورد ما پرداخت یارانه به 76 میلیون نفر است،که از این تعداد 73 میلیون نفر عیدانه 70 هزار تومانی می‌گیرند.

او ادامه داد: هر چند آمار بهزیستی و کمیته امداد مشخص نشده ولی مبلغ بودجه آن حدود 2.7 میلیارد تومان خواهد شد.

رییس كمیسیون اقتصادی خاطرنشان كرد: ابتدا بحث این بود که کالای غیر نقدی به مردم داده شود تا از طریق کارت الکترونیکی اقدام به تهیه کالای مورد نیاز خود کنند، ولی متوجه شدیم که این کار هزینه‌بر است و نمی تواند همه کالاهای مورد نیاز خانوارها را پوشش داده و آثار تورمی آن را کمتر نمی‌کند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت:محل تامین بودجه عیدانه، صندوق توسعه ملی است که دولت از آن قرض گرفته و در بودجه سال آینده آن را به صندوق بازمی‌گرداند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز