خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور:

دست شیطان بزرگ پشت جریان انحرافی است

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۴۱

امروز جریان انحرافی در مقام این است که با چهره نفاق‌گونه آب به آسیاب دشمن بریزد و هر روز موج و التهاب جدیدی را در میان جامعه ایجاد می کند.

اصفهان-ایلنا: دادستان کل کشور گفت: امروز جریان انحرافی در مقام این است که با چهره نفاق گونه آب به آسیاب دشمن بریزد و هر روز موج و التهاب جدیدی را در میان جامعه ایجاد می کند. شک نکنید که دست شیطان بزرگ پشت سر این جریان است. اما این را نیز بدانید که حضور شما امروز در این اجتماع بزرگ این نقشه را هم خنثی می کند.

 به گزارش ایلنا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای امروز در جمع راهپیمایان اصفهانی در میدان امام (ره) با تبریک ایام الله دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: به یقین آنچه که امروز انسان در شما زن و مرد، کوچک و بزرگ و پیر و جوان مشاهده می کند به مراتب بالاتر و والاتر از روزهای بهمن سال ۵۷ است.

وی با بیان این که این عظمت به یقین دل دوست را بی نهایت شاد می کند و بدن دشمن را به طور جد به لرزه می اندازد، خاطرنشان کرد: هیچ دوربینی نمی تواند این جمعیت با شور و احساس را به تصویر بکشد و هیچ زبانی نمی تواند از این مردم به میزانی که شایستگی دارند تقدیر کند.

دادستان کل کشور در جمع راهپیمایان اصفهان اعلام کرد: کجای تاریخ مردمی اینچنین ولایت پذیر، هوشیار، بصیر و متحد را سراغ دارید که وقتی می بینند دشمن برای آنها در سال ۹۱ خواب هایی دیده و رهبر مقتدر و مظلومشان می خواهند در صحنه حضور بیشتر داشته باشند، این اجتماع را با این عظمت تشکیل می دهند.

محسنی اژه ای با تاکید بر اینکه معجزه انقلاب اسلامی ایران بر دو پایه استوار بود بیان داشت: یک پایه انقلاب ایمان، توکل و درک عمیق و زمان شناسی امام راحل (ره) بود و بخش دیگر آن معجزه ملت غیور، با ایمان، با ایثار و فداکار و این دو یعنی امام و ملت به هم پیوسته اند و به ریسمان الهی چنگ زدند و امام و امت آنچنان مجذوب یکدیگر شدند که امام حاضر بود برای امتش دست کارگر را ببوسد و همه هستی اش را در جهت امت به کار گیرد و امت هم حقیقتاً سراپاگوش فرمان امام بود و هست.

وی افزود: این دو پایه های استوار انقلاب هستند و از آن زمان تا امروز بر استحکام آن افزوده شده است به گونه ای که هیچ قدرتی قادر به مقابله با شور این ملت نیست که این افتخار و شرفی است برای شما و ایران که به تمام معنا به حضور تعهد و بصیرت و استقامت شما وابسته است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: همه بزرگان مستحضر هستند که در ماههای منتهی به بهمن ۵۷ رژیم پهلوی از اربابان زور خواست تا همه توان خود را به کار گرفته و مانع پیروزی انقلاب مردم شوند. بعد از انقلاب نیز از همان روزهای ابتدایی استان ها و شهرهای جنوب، غرب و شمال کشور ما را وارد جنگ داخلی کردند. اصفهانی ها به خاطر دارند که بسیاری از شهدای شما از همان تاریخ و همان سال ها هستند. با نتیجه نگرفتن از این جنگ داخلی، جنگ احذاب را راه انداختند، جهادگران ما را سوزاندند و ملت ایران را تهدید کردند اما باز هم پاسخی نگرفتند، این بار نیروهای خود را شبانه در طبس پیاده کردند و این بار باد و ریگ مأمور مقابله با این شیاطین شدند.

محسنی اژه ای تحریم را راهکار دیگر دشمن برای مقابله با وحدت ایران دانست و بیان داشت: ایران اسلامی از همان ابتدای انقلاب مورد هجمه تحریم ها قرار گرفت. دارایی های ما را بلوکه کردند و نیروهای دست پرورده خود را رام تا به جان مردم بیفتند. مسوولان و مردم ما در کوچه و بازار به دست منافاقان و سایر نیروهای مسلح ترور و شهید شدند، اما دشمن باز به همین اکتفا نکرد.

وی افزود: با به راه انداختن جنگ تمام عیار نظامی که با حمایت شرق و غرب صورت گرفت از دریا و زمین و آسمان علیه ملت ایران به پا خواستند تا این انقلاب نوپا و کشور تازه استقلال یافته را که هنوز یک سال و نیم از پیروزی انقلابش نمی گذشت از پا در بیاورند. دشمن تمامی زیرساخت های ما، تأسیسات و کارخانجات ما را ویران کرد و اجازه نمی داد تا کوچک ترین سلاح دفاعی برای خود تهیه کنیم. اما امروز با نتیجه نگرفتن از این ترفند، نقشه جدید دیگری را طراحی کردند.

دادستان کل کشور با اشاره به راه اندازی جنگ نرم افزود: دشمن جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کرد و غول های تبلیغاتی خود را در داخل و خارج برای ایجاد ناامیدی و شکاف بین مردم و ولی فقیه به کار گرفت. ستون پنجم دشمن سینه به سینه در میان مردم قصد رسوخ داشت و در بوق های تبلیغاتی خود برای رسیدن به این هدف دمید.

محسنی اژه ای با اشاره به تهمت های دشمنان نظام علیه ایران گفت: پس از اینکه حلقه محاصره را روز به روز تنگ تر کردند تا ملت ایران در تبعیت از خدا و سلام سست شود آنها را حامی تروریست و محور شرارت دانستند، دهها میلیارد دلار برای پیاده سازی اهداف خود در نظر گرفتند تا به زغم خودشان ملت ایران را منزوی کنند. در سازمان های به اصلاح مدافع حقوق بشر بر طبل کوبیدند و علیه ما قطع نامه های متعدد صادر کردند، اما امروز بار دیگر دیدند ملت ایران با تحریم اقتصادی، شایعه پراکنی و تبلیغات از پا درنمی آید چون به خدا و ولی فقیه متصل است.

دادستان کل کشور راه اندازی میلیون ها سایت، وبلاگ و شبکه های ماهواره ای را راهکار دشمن برای تبدیل جنگ سرد به جنگ نرم علیه ایران عنوان کرد و بیان داشت: هزاران نفر و تریبون در این راه به کار گرفته شده اند تا با ۱۴۰ ماهواره مختص به ایران خشونت، ابتذال و ناامیدی را در میان قشر جوان ما ترویج کنند و مواد مخدر صنعتی را راهبرد دیگری برای ایجاد رخوت و سستی در میان جوانان ما به کار گرفتند.

محسنی اژه ای با تأکید بر اینکه ملت مسلمان ایران با هیچ ترفندی راه خود را از راه امام و ولی فقیه جدا نمی کند تصریح کرد: امروز دشمن مهره های انحرافی وابسته به شیطان را در میان ملت آورده است تا با ارزش ها و آرمان های انقلاب به ستیز بپردازند. امروز جریان انحرافی در مقام این است که با چهره نفاق گونه آب به آسیاب دشمن بریزد و هر روز موج و التهاب جدیدی را در میان جامعه ایجاد می کند. شک نکنید که دست شیطان بزرگ پشت سر این جریان است. اما این را نیز بدانید که حضور شما امروز در این اجتماع بزرگ این نقشه را هم خنثی می کند.

وی در ادامه با خطاب قراردادن مسوولان و مدیران دستگاههای مختلف استان اصفهان گفت: آیا این مردم که امروز بار دیگر با رهبر خود تجدید میثاق کردند شایسته خدمت نیستند. آیا نباید دست به دست هم دهیم و مشکلات امروز مردم را به حداقل برسانیم؟ همه مسوولان می دانند که قدرت خرید مردم پایین آمده و مشکلات اقتصادی بر جامعه حاکم شده است اما با این حال مردم ما برای نشان دادن قدرت و اقتدار ایران اینگونه در صحنه حاضر شدند.

وی با بیان این که مسوولان باید برای رضای خدا، حاشیه ها را کنار بگذارند، گفت: امروز بیایید به آنچه که امام راحل فرمودند به آنها که پای آمدن، قلم نوشتن و زبان گفتن ندارند بیشتر توجه کنیم و امنیت، آرامش جامعه را فراهم کنیم تا عدالت در جامعه حاکم گردد.


 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز