خبرگزاری کار ایران

آغاز جشنواره تجربیات بر‌تر مدارس در بحث سنجش و ارزیابی از اسفندماه

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۰۳

طرح‌هایی که همکاران در سراسر کشور برای اصلاح روند فعلی امتحانات دارند مورد بررسی و داور قرار می‌گیرد و از این افراد تقدیر خواهد شد و این پیشنهادات را در امتحانات اجرایی می‌کنیم.

ایلنا: رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: جشنواره تجربیات بر‌تر مدارس در بحث سنجش و ارزیابی از اسفندماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، عبدالامیر عرفی گفت: جشنواره تجربیات بر‌تر مدارس در بحث سنجش و ارزشیابی در بخش منطقه‌ای از اسفندماه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره بر آن هستیم تا ابتکارات و خلاقیت معلمین و همکاری در سطح منطقه و استان سنجش می‌شود.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح‌هایی که همکاران در سراسر کشور برای اصلاح روند فعلی امتحانات دارند مورد بررسی و داور قرار می‌گیرد و از این افراد تقدیر خواهد شد و این پیشنهادات را در امتحانات اجرایی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مرحله کشوری این جشنواره در شهریورماه برگزار خواهد شد، بیان داشت: در این جشنواره افرادی که توانستند ابتکارات داشته باشند مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت چراکه ارزیابی نقش مهم در یادگیری و یاددهی دارد و به نوعی ارتقای کیفیت آموزش کمک می‌کند.

عرفی خاطرنشان کرد: ارزیابان و کار‌شناسان سنجش بر اساس مدارس که در این زمینه موفق شده‌اند را شناسایی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز