خبرگزاری کار ایران

نرخ های جدید شیرینی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۰۵

این قیمت‌ها برای شیرینی درجه یک است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در تهران با شماره تلفن 66944411 و 66944499 تماس گرفته شود و در شهرستان‌ها موضوع به اتحادیه قنادان شهر مربوطه گزارش داده شود.

رئیس اتحادیه کشوری قنادان از قیمت گذاری های جدید 5 نوع شیرینی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد نصرتی، رئیس اتحادیه قنادان کشور با بیان اینکه قیمت گذاری 5 نوع شیرینی پر مصرف با کیفیت درجه یک انجام شده است اظهار داشت: براساس نرخ‌های کمیسیون فنی اتحادیه قیمت هر کیلوگرم شیرینی تر خامه‌ای 8 هزار تومان تعیین شده است.

وی افزود: همچنین شیرینی گل‌محمدی 6 هزار تومان و شیرینی برنجی 6500 تومان و هرکیلوگرم شیرینی زبان و پاپیونی در نرخ‌گذاری جدید 6500 و کیک یزدی 5400 تومان تعیین شده است.

وی خاطر نشان کرد: این قیمت‌ها برای شیرینی درجه یک است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در تهران با شماره تلفن 66944411 و 66944499 تماس گرفته شود و در شهرستان‌ها موضوع به اتحادیه قنادان شهر مربوطه گزارش داده شود.

نصرتی با بیان این كه اگر شهرواندان شكایتی داشتند می توانند با سامانه 124 نیز تماس بگیرند گفت: همیشه در جلساتی كه با كمیسیون فنی اتحادیه و اتحادیه‌های سراسر كشور داشتیم، گفتیم كه شیرینی باید به قیمتی عرضه شود كه پاسخ‌گوی نیاز مردم باشد. اگر كسی از یك قناد و تولیدی شكایت داشت، فرد باید آنالیز بدهد كه هزینه تمام شده شیرینی چقدر است و با سود قانونی چقدر می‌شود قرار نیست كه بی‌ضابطه قیمت‌گذاری شود.

وی با تاكید بر این‌كه شیرینی به وفور در ایام نوروز پخت می شود گفت: با توجه به این كه قنادی‌ها در ایام نوروز به فعالیت خود ادامه می دهند و شیرینی فروشی ها باز است، مشتریان زیاد خرید نكنند؛ شیرینی را به روز بگیرند تا در ایام نوروز شیرینی تازه مصرف كنند.

وی افزود: تا پایان نوروز سال 92، هیچ افزایش و یا تغییر قیمتی در بخش شیرینی و کیک نخواهیم داشت و سال آینده نیز متناسب با شرایط بازار، در خصوص تغییر قیمت شیرینی تصمیم‌گیری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز