خبرگزاری کار ایران

خلیفه کل ارامنه آذربایجان:

خون جاودانگان تاریخ این مرز و بوم با خاک آن عجین شده است

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۱۸

استقلال و آزادی هر ملت عزت آن ملت است.

ایلنا- تبریز: خلیفه کل ارامنه آذربایجان گفت: خون جاودانگان تاریخ این مرز و بوم، اعم از مسلمان و مسیحی با خاک مقدس این سرزمین عجین شده و گل ایمان، امید و عشق را پرورانده است.

به گزارش ایلنا، اسقف گریگور چیفتجیان شامگاه چهارشنبه در مراسم سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل خلیفه گری ارامنه تبریز که با حضور همیاران حقوق بشر برگزار شده بود، افزود: امروز یادآور خاطره انگیزترین فداکاری های تاریخ است، یادآور پیروزی است که حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر آن است.

وی افزود: ملت سرافراز ایران با همبستگی، همدلی و وحدت خلل ناپذیر خود تحت لوای یک پرچم و به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با حرکت یکپارچه و شکوهمند خود به این افتخار و عزت رسید.

چیفتجیان با بیان اینکه آنان که عاشقانه به میدان ایثار و شهادت شتافتند، اینک با رضایت خاطر، از جنت الهی، ما را می نگرند، ادامه داد: استقلال و آزادی هر ملت، عزت و افتخار آن ملت است.

وی با بیان اینکه پیام این افتخارآفریان این است که میثاق ممهور به خونمان را پاس دارید، اظهار کرد: با اینکه قلب وابستگان آن از جان گذشتگان و قلوب همه ما به درد آمد، اما روحمان با این احساس مقدس که رشادت ها و ایثارگری های آن بزرگواران در محضر پروردگار منان ماجور می باشد مملو از غرور است.

خلیفه کل ارامنه آذربایجان در ادامه تصریح کرد: سی و چهارمین سالگرد پیروزی پرافتخار انقلاب اسلامی ایران، سالگرد به ثمر رسیدن مبارزات این ملت سلحشور، فرصتی است برای تجدید پیمان مقدسمان، وفاداری به میثاق شهدا، ایرانیان ارامنی دارای تاریخی دیرینه در این سرزمینند. آنان به عنوان جزئی تفکیک ناپذیر از این مرز و بوم، از هیچ تلاش و کوششی در راستای شکوفائی و اعتلای میهن خود فروگذاری نکرده و نخواهند کرد.

وی ادامه داد: آنان همواره به میهنشان وفادار بوده و خواهند ماند و با نثار خون خویش آن را به اثبات رسانیده اند. آنان همین گونه متعهدانه، حضور عاشقانه خود را در راستای شکوفائی و پیشرفت کشورشان حفظ خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز